Gå til innhold

Akam Haugaland på tur

kimare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med et er den samme "skiten" som er på Vibrand likevel. Men om vi skulle havne på et slikt sted, så skulle vi kanskje vurdere å dra med noen (pene) fjes som tilfeldigvis sitter fast på noen godt formgitte kropper*, så vi har et alternativ.

*) Nei, jeg tenker ikke på meg selv. 8oÞ

Lenke til kommentar

Selv om vi til dels har kamera/utstyr som tåler både litt juling og fukt, så tenker jeg at denne karen i alle fall ikke er noe viking. Så hvis vi begynner med å vri hodene om hvilke lokasjoner som eventuelt tilbyr litt ly mot vind og/eller regn.

• Vibrand har rikelig, men transport er problematisk. (Jeg er ikke lenger medlem i kajakklubben 8o).

• Ved golfen på vei inn til Kolnes er det et bygg fullt av gammel dritt, dog er det ikke store greiene.

Det var de jeg kom på i farten ...

Så har vi jo også vært på/ved Visnes, og der er det da også noe ly.

Lenke til kommentar

Jeg kan kun være med en kort tur. Er alene hjemme med eldstemann i helga, han klarer seg et par timer alene evt med kompiser, men verken kan eller vil binde meg for en lengre tur.

For øvrig har/ hadde mine besteforeldre et gartneri i Ølen som står til forfall, dersom dette ikke er solgt, kan vi vurdere en tur der i løpet av våren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...