Mrs.Riot Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi tar bergen neste gang da Så skikkelig fint ut på den stranden! Alle har jo sånne fine strender jo.. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Begynner å kjenne at det kribler, skal vi avtale ny tur snart? Neste helg? Sted? Kvalsvik? Skudenes? Bokn? Annet? Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg kan være med nært Bergen, helst i Bergen Etter denne uken som kommer. Da reiser jeg nemlig til syden nå på søndag og kommer hjem neste lørdag. Der nede er det sol hver dag og tid til masse bilder. Hmf, jeg kommer til å bruke opp minne på 1 2 3 :O Men jeg skal nok klare å slette mange ganger. Noen som blir med på treff på Teneriff neste uke Haha Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Neste helg som i førstkommende helg (dvs 26-27januar) Jeg prøver å henge meg med jeg - er uten bil i helga, men ser ikke vekk fra at jeg klarer å ordne noe. De melder vel ganske drøyt vær på lørdag (vind og regn) - men bedre på søndag - hva da med nordvest sia av Karmøy, f.eks Kalstø på søndagen ? Kvalsvik er nevnet, hva med litt lenger nord, med mulighet for å feste på "film" de virkelige etterdønningene av "uværet" som er meldt på lørdagen ? Bleivik osv? Evt, Skudenes som nevnt av Kim Are , med mulighet for både trasking i Søragadå og en tur lenger ut for å se på sjøen.. Værmelding : http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Karm%...tidsvarsel.html Endret 24. januar 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
kimare Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg tenkte mer i retning av 2-3 februar. Passer dårlig denne helga. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 2-3 passer bedre for meg og det Lenke til kommentar
kimare Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Siden jeg har bestemt tid, kan du få bestemme sted, så regener jeg med at andre henger seg på Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vi tar sted når det nærmer seg eller ? Litt greit å se været litt an ? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Vi tar sted når det nærmer seg eller ? Litt greit å se været litt an ? Sant nok Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ta det nærmt Bergen så kan jeg være med på Søndagen kanskje. Hihi Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Ta det nærmt Bergen så kan jeg være med på Søndagen kanskje. Hihi Kan du ikke bare lage en tråd for Bergens-området da ? Det er jo masse folk her på forumet fra området - kanskje du til og med klarer å dra PMNormal ut ? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Vi tar sted når det nærmer seg eller ? Litt greit å se været litt an ? Det ser visst ut til å bli nok en stormhelg. Men om det ikke er helt forferdelig så blir det vel kanskje litt mer spennende lys/himmel.. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Vi ser det an. Ettermiddag lørdag eller søndag kan være aktuelt for meg, foreløpig er det ingen familieplaner som forpurrer min deltakelse. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hm, dumt jeg ikke fikk med meg dette a. Jeg er med neste gang dere drar ut. :] Lenke til kommentar
kimare Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Da må du følge med her fordi det kan skje fort dva allerede til helga. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ah så flott. Da stiller vi antagligvis 2 stykker om det skulle bli noe av det. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Det ser litt spøke ut med været... Hvordan er interresen for innendørs macro/portrett fotografering ? Jeg kan om det er ønskelig stille med diverse insekter (levende) - så sant vi har ett sted å være (med over 20grader) Endret 31. januar 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
kimare Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Hadde vært kult. Jeg sjekker med fotoklubben. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Ah så flott. Da stiller vi antagligvis 2 stykker om det skulle bli noe av det. Dere er velkommne om det blir noe. Kommer dere fra Sandnes? Uansett vil vi ta det idenne tråden om det blir en annen gang også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Kommer fra sandnes ja. Og har bil så det burde ikke bli noe problem. Men ikke bestem dere 30 min før dere drar ut, for det kan by på problemer :} Endret 31. januar 2008 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå