kimare Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Synd vi prioriterte feil mtp at vi var inne når det var opphold og forsøkte å gå ut når regnet slo inn. Dersom vi får en helg med utsikter til passe overskyet vær satser vi på at neste tur Akam Haugaland til også går til Vibransøy, muligens klarer det å lure PM til en tur i distriktet. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Selv er jeg av den oppfatning at vi bør ta turen tilbake snarest - ellers så blir det vel bare 9mnd til neste gang - og da går turen til Avaldsnes kirke... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Utroligt hva en kommer over når en tar seg en kjøretur over burmaveien Lenke til kommentar
kimare Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Jeg regner med at vi treffes under fotomaratonen. Muligens kan vi ta turen ut til Vibransøy igjen da? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Anbefaler jo selvsagt alle å stille på maratonen på søndag ! Vibrandsøy kan absolutt være en mulighet da ja... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er det på tide vi begynner å peile oss inn på ett nytt sted, og en ny dato for treff ? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Joda, så neida... Har vi gått i hi ? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Joda, så neida... Har vi gått i hi ? Skal ikke se bort fra det. .... Vi har vel "tradisjon" for å møtes i jula? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2009 Kom med tid og sted, se ikke bort i fra at jeg stiller. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Jeg er borte i romjula - så det utgår for min del... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Men, hva med nå da ? Er det ikke på tide vi kommer sammen igjen ? jeg og Autodidact stiller ihvertfall... Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 God aften. Jeg kan kanskje stille jeg og dersom vi finner lokasjon/tid som passer. :-) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Kom med forslag (med untak av tidsrommet 2-7 mars) Jeg og Håkon er ganske åpne for det meste Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 Sett datoen så henge jeg meg på om det passer Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 23. februar 2011 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg og Håkon er ganske åpne for det meste Ja, vi er ikke fremmed for å kose oss i skauen elle noe sånn, helt alene heller vi. 8oÞ Lenke til kommentar
Conseptfoto Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Endelig er det noen som har blåst liv i gruppen igjen. Klart jeg er med .... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Supert det Helge ! Hva med en dag i helgen 12-13 mars ? Noen ide om hva man ønsker å finne på ? Finne ett noenlunde lunt sted, og ta med blitser (både store og små) ? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2011 Supert det Helge ! Hva med en dag i helgen 12-13 mars ? Noen ide om hva man ønsker å finne på ? Finne ett noenlunde lunt sted, og ta med blitser (både store og små) ? Sitter med en følese av at jeg har lovet med bort den helga, skal sjekke sikkert når jeg kommer hjem til kona (ehm filofaxen ). Dersom det er mulig å komme seg ut til Vibransøy igjen, hadde muligens det vært en ide? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Du må da klare å få noen timer fri vel ? Vibrandsøy er litt vanskelig pga at rutebåten ikke går innom der lenger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå