sn0dig Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg ble litt fristet til å ta turen oppom nå.. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ikke bare snakk om det, gjør det Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ta med mat og paraply ... Har du sjekket rute/returtidene også Thor? Tenker på om været skulle bli helt for jæ*, og på Helge som vil være med men ikke har all verdens tid tilgjengelig. Lenke til kommentar
odh Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har ikke vært så mye ute og fotografert i regnvær. Hva bør jeg gjøre for å være klar til gråværstur? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ta med mat og paraply ... Tror jeg står over denne gangen Vi får se neste gang. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva bør jeg gjøre for å være klar til gråværstur? Pentax, fra K10 og senere. Noen av den nyere Pentax optikken er også værtettet. 8o) Lenke til kommentar
odh Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hva bør jeg gjøre for å være klar til gråværstur? Pentax, fra K10 og senere. Noen av den nyere Pentax optikken er også værtettet. 8o) Ja, da er det bare å svine innom fotobutikken på veien i morgen Mer kortsiktige løsninger kan ei tenkes? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg kan ta og pakke med parasollen min - samt en paraply.... Retur har jeg ikke kontroll på... *sjekker* - Ser nå at det ikke blir lange turen, evt at det blir lange turen Den går i retur fra Røvær kl 15.05 (eller kl 18) - Så da får vi cirka 2,5 time der ute, og det holder vel om det regner ? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Mer kortsiktige løsninger kan ei tenkes? ZipLock poser ... ... og det holder vel om det regner ... Skulle tro det. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Da har visst meteorologene skiftet mening, og redusert regnkvoten betraktelig! Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det store spørsmålet nå, er bare hvor mye leketøy man/jeg skal gidde å drasse med seg ... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Uff ja... Skal man f.eks dra med tele eller vidvinkel - stativ ? Eller skal man kun ha en 85mm og drite i resten ? Neida, best å være sikker - fyll sekken og ta med ALT (nesten) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Alt for meg er ikke det samme som for deg ... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg tar vel med alt jeg også.... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Etter å testa hva jeg får plass til, så ser det vel ut som normalzoom og stor tele utgår... Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Da har jeg nappa i gang en tråd om turen der. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Har ett par bilder klar om noen minutter jeg også Men, en ting er sikkert - vi må tilbake dit. Med mer utstyr og en plan Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 ... en plan som innebærer modeller — som ser bedre ut enn oss! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Næh - ser jeg ikke nødvendigheten av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå