Autodidact Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 La oss begynne i en ende og arbeide oss frem til noe. 1a) ettermiddag/kveld (ukedag) 1b) formiddag/dagtid (helg) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Traff Kim Are i byen en dag, og han hadde det travelt på jobben (som alle statsansatte av en eller annen grunn alltid insisterer på !?!), men han lovte å ta tak i ett treff om en god uke, da han da skulle begynne på ferien sin. Så da sitter vi litt på gjerdet og venter på ham ? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jah ... Noen av oss har arbeid som er "ferie hele året", så det skulle jo gå greit. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2009 Fikk folgende svar fra kommunen: Viser til ditt spørsmål vedr. båt til Vibrandsøy. Det er ikke fast skyssbåt til Vibrandsøy, men Røværfjord går innom hvis det er passasjerer. Ved retur fra Vibrandsøy kan en ringe Røværfjord og båten vil komme innom. Se rutetider på vedlagte link. http://www.rovar.no/node/36 Da skulle vel alt ligge til rette for en tur til Vibransoy, eller? Passer hva med helga 8-9 august? Eller en av dagene etter? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Husker du Elin, som var med meg på Ryvarden? Hun bor på Vibrandsøy for tiden, og har tilgang på båt ... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 1. august 2009 Forfatter Del Skrevet 1. august 2009 Hører du med henne? Dersom ingen har synspunkter vedr tidspunkt/dato bestemmer jeg noe som passer meg. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Bare kom med dato/tidspunkt så tidlig som mulig du Kim Are, så rydder man jo plass i kalenderen Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hun har nett fødd fekk eg melding om i dag, men hu nevnte me kan ta både Røver og Feøy-båten til og fra Vibrand, slik dei som regel gjorde. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hun har nett fødd fekk eg melding om i dag Så da kan vi øve på babybilder også da Du tar med lys Auto ? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Jeg så jo for meg "halvnaken med stor mage"-bilder jeg da ... Men det toget gikk jo uanmeldt. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nå kan vi jo heller ta halvnaken, uten fullt så stor mage... Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Da trenger vi ikke Elin, det holder med meg — jeg har pupper også! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 To forslag. Lørdag eller Mandag? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Når det ble snakk om (mine) pupper, så våkna du og ja. 8o) Lørdag! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Lørdag kan passe det - tidspunkt ? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. august 2009 Forfatter Del Skrevet 6. august 2009 Da sier vi lørdag. Kl 1030 eller 1230? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Da er det bestemt, Oppmøte før 12.30 på kaien i Haugesund (ved Cafe MM/Samson)- vi tar Røværbåten ut til Vibrandsøy... eller Røvær ? Time will show Lenke til kommentar
odh Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Da er det bestemt, Oppmøte før 12.30 på kaien i Haugesund (ved Cafe MM/Samson)- vi tar Røværbåten ut til Vibrandsøy... eller Røvær ? Time will show Jeg vil gjerne slenge meg med, med forebehold om dagsformen til min gravide hustru! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå