Thor Håkonsen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Da legger jeg helt andre planer jeg da... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det blir dessverre litt stress for meg å være med på noe i morgen, i og med at jeg skal reise hjem med et hav av gaver. Jeg er jo sammen med Alessio, og han har i alle fall fått kvoten fullt opp av radiostyrte biler, Lego og klær. Det har ikke vært så verst jul for gamle far heller, så jeg sliter litt med tanken på hjemturen... Men jeg har enda ikke lagt planer for nyttårshelgen. Mulig jeg feirer selve nyttår i Bergen, og drar ned til holmen alene 1. januar. Da kunne det jo passet med et treff den helgen. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Det er en god plan PM - da begynner vi heller å planlegge noe helgen etter nyttår ? Endret 27. desember 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Fornuftig for min del også. Her i huset har hele forbanna jula vært gjennomført med "nedsmelting av hjernen", og det gir liksom ikkke slipp ... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Skulle vi vært litt vågale og kanskje tatt turen ut til Røvær eller noe slikt ? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det som er litt spesielt med oss på Haugalandet er at de fleste av oss har barn og svigerfamilie, og da blir julen en vanskelig tid å planlegge aktiviteter utenfor familien. Nyttår er enklere, faktisk av samme årsak. Vi kan nemlig ikke ta den helt ut med festingen, slik som vi kunne i yngre dager. I hvertfall unge PMnormal, som en gang i tiden var veldig flink til å feste. Nesten flinkere enn å fotografere, men det skal det jo mye til for å få til... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Jeg hadde satt av den 28. og var på Åkrasanden. Fikk tatt noen bilder, men ingen skikkelige blinkskudd. Forøvrig vil jeg si at Sandvesander er å foretrekke..... Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Du hadde i alle fall valget.. Jeg har vært syk hele jula - and then some ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Kjekt å se det er flere fra haugaland her inne Er selv fra skudeneshavn og har hatt dslr siden i slutten av 2008. Med andre ord er jeg forholdsvis ny til gamet. Endret 18. januar 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hva med neste helg da ??? Altså lørdag eller søndag neste uke... Lenke til kommentar
Mr-Corpse Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hva med neste helg da ??? Altså lørdag eller søndag neste uke... Det ser kansje ikke ut som om vi vil på tur, men jeg er klar når jeg kan Forsøk igjen å ikke gi opp. Jeg ser at Røvær er foreslått, jeg er med der også. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi burde selvsagt vært ute i snøen nå i helga - men det er litt seint å finne på nå. Men, ellers så ser det jo ut som at vi har gått fra å være de mest aktive, til å bli de minst aktive..... Og slik kan vi vel ikke ha det ?? PM, KimAre, Auto ??? Sjerpings ! Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg har faktisk vært ute og "måka snø", etter at jeg tok litt bilder av minsten som syntes å sette så uvindelig mye mer pris på jævelskapen enn fruen og meg. Da jeg kom inn i godstolen og brukte varmen fra peisen til å få bort stinget i brystet gikk det opp for meg hvorfor jeg lengter sånn etter at det skal bli helg – og jeg (som regel) ikke trenger å gå ut. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Hørte jeg makrotur eller lignende `?? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg har kjøpt en makro blits som bør testes. Mitt problem er tid, men jeg er klar, dersom ting klaffer. Lenke til kommentar
sveinmb Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Hvordan foregår en makrotur egentlig, i en maurtue? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 SÅ har vi offisielt gått fra å være det "flinkeste lokallaget på AKAM" til å bli de dårligste... Er det på tide vi får til noe igjen ? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2009 Vi har vel det, det avhenger av at noen sier et tidspunkt. Jeg tar ansvar om noen andre ikke gjør det. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ta ansvar du Kim Are ! Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 eg er hvertfall med på et treff i nærmeste framtid... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå