Gå til innhold

Akam Haugaland på tur


kimare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir dessverre litt stress for meg å være med på noe i morgen, i og med at jeg skal reise hjem med et hav av gaver. Jeg er jo sammen med Alessio, og han har i alle fall fått kvoten fullt opp av radiostyrte biler, Lego og klær. Det har ikke vært så verst jul for gamle far heller, så jeg sliter litt med tanken på hjemturen...

 

Men jeg har enda ikke lagt planer for nyttårshelgen. Mulig jeg feirer selve nyttår i Bergen, og drar ned til holmen alene 1. januar. Da kunne det jo passet med et treff den helgen.

Lenke til kommentar

Det som er litt spesielt med oss på Haugalandet er at de fleste av oss har barn og svigerfamilie, og da blir julen en vanskelig tid å planlegge aktiviteter utenfor familien. Nyttår er enklere, faktisk av samme årsak. Vi kan nemlig ikke ta den helt ut med festingen, slik som vi kunne i yngre dager. I hvertfall unge PMnormal, som en gang i tiden var veldig flink til å feste. Nesten flinkere enn å fotografere, men det skal det jo mye til for å få til... :innocent:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Kjekt å se det er flere fra haugaland her inne :)

Er selv fra skudeneshavn og har hatt dslr siden i slutten av 2008. Med andre ord er jeg forholdsvis ny til gamet.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har faktisk vært ute og "måka snø", etter at jeg tok litt bilder av minsten som syntes å sette så uvindelig mye mer pris på jævelskapen enn fruen og meg. Da jeg kom inn i godstolen og brukte varmen fra peisen til å få bort stinget i brystet gikk det opp for meg hvorfor jeg lengter sånn etter at det skal bli helg – og jeg (som regel) ikke trenger å gå ut.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...