Akse Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hadde vært med om et treff hadde blitt arrangert en helg. Herlige farger ute å går nå på denne årstida. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hadde vært med om et treff hadde blitt arrangert en helg. Herlige farger ute å går nå på denne årstida. Agree that ! Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ikke ? Eller skal vi vurdere å spikre en dato ? Hva med helga rundt 25.november Lenke til kommentar
Akse Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Må vel egentlig si pass fram til jeg får kamera Forhåpentligvis innen to uker. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 (endret) Jeg har såpass tettspikra program for tida at jeg ikke tør å binde meg foreløpig. Slik det føles nå er det lite som er aktuelt før jul Det eneste fotorelaterte som er spikret er fotoklubben. http://www.haugalandfotoklubb.no/news.php?item.31.2 På neste møte kommer Artur Halseid og utfra det lille jeg har sett av hans arbeider tror jeg det kan bli veldig interessant. Endret 14. november 2008 av kimare Lenke til kommentar
kimare Skrevet 17. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2008 Skal vi finne tid og sted for en tur i romjula? Jeg er i utgangspunktet klar alle dager bortsett fra 25. og 29. des. Hva med dere? Sted? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det skulle muligens la seg ordne, men det er ikke sikkert. Jeg skal jobbe de få dagene før nyttår, så timingen må være riktig. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg er tilbake på Haugalandet etter 26. - så derifra er jeg klar for det meste (både med og uten tunge, og med og uten Absoutt) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Da kan vi håpe på ok vær. www.h-avis.no skriver: Værutsiktene for 1. juledag og de to påfølgende dagene beskrives med følgende ord: "Rolige vindforhold. Opphold og perioder med sol. Litt lavere temperatur." Og skal vi tro www.yr.no kommer det til å bli denne værtypen ut året. Noen forslag til sted? En av strendene på Karmøy? Vi har vært der før, men det er flust av muligheter der uansett. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tøft å se at det blir tur : ) Blir helt klart med.. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det blir forresten jobbing i HZ hele lørdagen på meg, så jeg anmoder at vi tar det på søndagen ? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Slik jeg tolker dere er dere klar 28. desember kl 1400 på en av Karmøys strender? Eller er det en annen plass som frister? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg stiller på det som blir bestemt på søndagen jeg (må bare sjekke når Arsenal har kamp først ) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg stiller på det som blir bestemt på søndagen jeg (må bare sjekke når Arsenal har kamp først ) Sø 28.des Arsenal v Portsmouth 15.00 Canal+Sport2(14.55) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Se der ja - da utgår jo søndag kl 14 - hva med 12 ? Eller kan vi se vekk fra at PM er våken på den tiden av dagen ? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg er nok våken, men søndag er rimelig seint mtp at jeg skal være på jobb mandag morgen. Men jeg tror det skal la seg gjøre. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hva skjedde med videospillerene? Er det ingen som har slike lenger? Og så finnes det jo nå til dags PVR/HD-opptakere, PCer med TV-kort ... For pokker, man får jo vite resultatet senere uansett - om man absolutt må kaste bort noen sekunder på fotball. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg ha jo selvsagt en HD-PVR mottaker - men fotballkamper skal sees direkte ! Dette kommer du nol aldri til å skjønne Auto Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Nei, noen menn har baller nok sjøl, uten å få voldskick av å se når andres ball(er) blir sparket ... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Blir vi enige om noe ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå