Gå til innhold

Akam Haugaland på tur


kimare

Anbefalte innlegg

Glem å prøve å få meg med på å gjemme meg i buskene samme med deg. Jeg liker å tafse på kameraer, men den tafsingen du ser ut til å planlegge ønsker jeg ikke å være med på.

 

Som en dårlig erstatning skal du få tafse på A700 en stund. Jeg regner med du ønsker å prøve med 35mm. Husk å ta med CF-kort.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En fin dag i det fri med 10 andre fotografer (ny rekord?) er alltid hyggelig?

 

Etter en rask gjennomgang sitter jeg omtrent igjen med disse:

post-49732-1222033314_thumb.jpg post-49732-1222033333_thumb.jpg

post-49732-1222033342_thumb.jpg post-49732-1222033351_thumb.jpg

 

 

post-49732-1222033363_thumb.jpg post-49732-1222033385_thumb.jpgpost-49732-1222033372_thumb.jpg

 

post-49732-1222033398_thumb.jpg post-49732-1222033408_thumb.jpg

 

Auto har du satt inn en ny himmel? Eller jobbet mye med den. På det tidpunktet så jeg kun en flat og kjedelig himmel, noe bildene også bekrefter.

Lenke til kommentar

Fargene vi fikk mellom og på de trærne var bare herlig. Det så faktisk like magisk ut i virkeligheten. Karmøy er herlig, dere. Jeg synes forresten du har fått mye ut av turen. Selv konsentrerte jeg meg mest om bilder av de som var tilstede, og uten noe mønster eller ide. Som vanlig var jeg der på grunn av det sosiale, og jeg er enig i at det var spesielt vellykket denne gang. Mange oppmøtte, og sjokoladepause ved lavvoen. En finfin dag i det grønne :yes:

Lenke til kommentar

Hei. Det var en hyggelig og inspirerende tur. Særlig er det morsomt å se hva de andre har fått av bilder. Det er jo mange flotte bilder å se, men det er ekstra motiverende å se bilder når man selv har vært med rundt og kan se hvordan man har utnyttet situasjonen.

 

Takk til PMnormal for lån av objektivt. Morsomt å leke med, og effekten ble god. Jeg var nok ikke så fange de gode motivene, men det får nå stå sin prøve i denne omgang.

Lenke til kommentar

Pokker fa2-1 ta thumb-scaleringen på forumet nå. Det er ikke gøy å legge ut eller se på bilder lenger med all den forp__te klikkinga.. Hvor smått er smått nok??

 

Som nevnt annet sted, er dette gjengen på vei til første location. Av en eller annen uviss grunn, holder jeg meg kun til bilder i landskapsformat;

akam_visnes_wandering.jpg

 

Her Kim Are, er det dratt i spaken så det holder for å få frem liv i himmelen. Ut over det gidder jeg ikke herje med bildet da motivet ikke gir meg spesielt mye.

akam_visnes_pipe.jpg

 

Døra i bygget, og sikkert veggen ved siden av også, så ut til å være av mer interesse for flere.

akam_visnes_outdoor.jpg

 

akam_visnes_door.jpg

 

På innsida - i Hålå, som Kim Are allerede har vist "logoen" til, var det mye forfall i maling. En fin setting for en session med en ung og hipp modell kanskje..

akam_visnes_wall.jpg

 

Ellers var visst grønne ting svært populære blandt gjengen. Selv måtte jeg også se om pytten hadde potensial - men det hadde den ikke for min del.

akam_visnes_pool.jpg

 

Siste motiv var en perle av en setting som manglet piff. Det være seg ei naken budeie, en løshund eller en drittstøvel med løkke rundt halsen som henger i treet...

akam_visnes_forest_tunnel.jpg

Lenke til kommentar

Nei, kun naturlig lys. Husk at Karmøy er sagaøya der Kong Augvald og Kong Harald Hårfagre hadde kongsgård, og et dusin seidmenn ble bundet på en holme i Karmsundet for å drukne. Det er litt magisk her borte, skjønner du.

 

Det var nydelig lys i den skogen. Jeg tror vi tok ganske like bilder alle sammen, for det var ikke til å unngå å feste det lyset til minnebrikken. Jeg får finne frem noe, jeg også. Bare jeg gidder å... eh, ja. Skal jo kikke litt på de andre bildene også...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...