kimare Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Flott da holder vi oss i Visnes, jeg klarer vel å finne en busk å stikke meg vekk. Når skal vi møtes? Strengt tatt kan vi møtes før 12 også. Jeg har skjønt av Visnesmarknaden starter kl 1200. Det hadde kanskje vært lurt å møtes 1100 eller 1130. Jeg foretrekker heller tidlig enn sent. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Høres fint ut for meg.. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Man skal vel kunne få tid til å bli kjørbar på søndagen og? ... Jeg har sendt PM til sascha angående kjøring..., så tipper han sitter på med meg. Mon tro om det blir noen "stand-babes" på denne marknaden... Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Mon tro om det blir noen "stand-babes" på denne marknaden...Hvis ikke, så har jeg vært pip-naken-modell i fjæresteinene før. 8oÞ Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 11.30 it is da ? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Flott da holder vi oss i Visnes, jeg klarer vel å finne en busk å stikke meg vekk. Når skal vi møtes? Strengt tatt kan vi møtes før 12 også. Jeg har skjønt av Visnesmarknaden starter kl 1200. Det hadde kanskje vært lurt å møtes 1100 eller 1130. Jeg foretrekker heller tidlig enn sent. Glem å prøve å få meg med på å gjemme meg i buskene samme med deg. Jeg liker å tafse på kameraer, men den tafsingen du ser ut til å planlegge ønsker jeg ikke å være med på. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hadde nå inntrykk av at du ville tafse litt på meg tidligere - men det er jo ikke det samme som "selvtafsing". Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Fikk ikke svar på om det da var enighet om 11.30.. Men går da utifra det. Oppmøte hvor ? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 11.30 utenfor den overfyllte gruva. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvilken som er overfylt vet jeg ikke, men hva med å møtes ved lekeaparatene? Jeg glemmer ikke når guttungen fikk med seg moren sin i den rusjebanen som går inni et rør. Knall og fall og vond i halebeinet i timevis etterpå fikk en litt sadistisk PM til å flire resten av dagen. Og guttungen lo ræva av seg. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Overfylte gruva er den ved Grendahuset Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvor ligger det i forhold til parkeringsplassen/lekeplassen? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er ikke "den overfylte gruva" liksom å regne for "hovedinngangen" til plassen?! Man må vel gå forbi den før man tjapt etterpå må stoppe ved eller svinge forbi lekeplassen... Jeg tar for øvrig med meg Elin igjen, for de som har møtt henne før. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 ..ved den "store" grønne dammen rett opp og til venstre for nr. 371. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Visnesveien 371 er Grendahuset.. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jaja... er vel bare å se ettter folk med kamera.. Funker nok det. 11.30 it is Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Jeg har forøvrig med en liten overraskelse fra akam. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Visnesveien 371 er Grendahuset.. Da er det bare å plotte det inn i GPS-en. Takk for den. For en utflyttet Koperviking som ikke har tilbrakt for mye tid på holmen siden siste halvdel av åttitallet er det ikke lett å huske hvor alt er lenger. Og det grendahuset er sikkert etablert etter jeg flyttet herfra. Alltid kjekt å møte den staute gjengen fra Haugalandet. Aldersblandingen er fin. Stort sett alle er ferdige med puberteten, men likevel ikke like gamle som fossilene jeg normalt omgir meg med når jeg prater foto i Bergen :!: Lenke til kommentar
odh Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er dette et opplegg hvor det bare er å møte opp om man ønsker å være med? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Selvsagt bare møt opp. Tid og sted står vel en eller annen plass i kaoset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå