PMnormal Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da har jeg plottet av dagen i "ekstrahjernen" - så nå er det i teorien opp til deg Magnus! 8o) Jeg skal gjøre så godt jeg kan, for jeg har faktisk behov for å dra til holmen enten den eller den neste helgen. Og aller helst den helgen vi prater om her. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det skumles om å stjele ditt kamera. Eller var det å kjøpe et make? Jeg husker ikke skikkelig, men resultatet blir det samme. Groovy Bygger om en gammel blits til en stun-gun, så tviler på han får tak i mitt... Nå har jeg forøvrig konvertert dama og, så vi stiller med 2stk E-3. Han er klar over flashback kampanjen? .... får en FL-50R? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Nei, det er han ikke. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 søndag 21 september på visnes Heisann! Siden jeg er utflyttet til Bergen er jeg også her mesteparten av tiden. Har derimot planlagt en tur til Haugesund, og ble inspirert til å legge det til neste helg. Plass til en til? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Bare hvis du ikke har blitt for mye bergenser. 8o) Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 vel, etter å ha bodd her i over fire år, så snakker jeg fortsatt ikke bergensk. jeg liker heller ikke brann. hjelper det? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Godkjent! 8o) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Personlig synes jeg det fort kan bli litt mye Olympus...... Forøvrig litt morsomt at alle fatninger av betydning er representert med semi-pro modeller. auto: Pentax K10D kimare: Sony A700 PMnormal: Canon 20D ThorEH: Nikon 300D kiskogl+følge, sacha og PMbror: Oly E-3 Endret 14. september 2008 av kimare Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skal vi si kl 12..., eller nærmere skumring; kl 18-19? Begge tidspunkt muliggjør søndagsmiddag..., men tenker på folk som kanskje skal til Bergen og alle mulige hjørner av verden etterpå.... ? Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg regner hvertfall med å være i Haugesund til mandagen. Er det forresten noen som skal kjøre fra sentrum? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg krysser fingrene for at jeg får til dette. Håper å pakke bag-en på fredag, hvis jeg ikke må bruke deler av helgen til jobbing. Litt doble deadlines for tiden. Men jeg tror det går bra. Gikk turen i retning Visnes gruver og Fransehagen? Lenke til kommentar
blogni Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Hei Er det plass til at en liten person kan snike seg med? Jeg er 23 år, bruker Olympus E-410, og har tenkt å være i Haugesund i helgen Endret 18. september 2008 av blogni Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Selvsagt - her er det bare å hive seg med, selv om jeg ser med skepsis på det faktum at det nå er flere Oly-brukere enn "de store", Nikon og Canon. Men når tid på døgnet skal vi satse på ?? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Det kan se ut til at det blir en grå dag, så vi bør kanskje ikke drøye for langt utpå "kveld" med enda mer redusert lys.. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 pft - noen av oss har jo ISO egenskaper som ikke er røv Men jeg er åpen for alt - selv om jeg nok vil foretrekke litt utpå dagen slik at jeg kan jobbe litt først (dvs i 15-tia eller deromkring) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 ..andre av oss har (bare) skikkelig værtetting - og fri på (alle) søndager, men hater våte høstkvelder lell. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 tsk - velger selv når jeg vil jobbe (selvst.næringsdrivende), men må jo ha inn penger til mer utstyr Så kom med forslag til klokkeslett Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 Jeg kaster en liten brannfakkel inn i stedsvalget. På søndag skal det arrangeres Visnesmarked og vi kan regne med at det er mer folk enn forventet i området. Spørsmålet er om vi skal finne et nytt sted på forholdsvis kort tid, noe som bør gå greit eller om vi holder oss til Visnesplanen? Evt hvor går ferden? Bukkøy? Dersom det blåser litt kan en plass med sjøen være aktuelt. Byheiene med Vardafjellet, høyblokkene er jo også kule.... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Mye folk kaaaan jo bare gi en ekstra spiss på det - men på den annen side så kan vi jo stikke oss vekk med Rødkleivgruva (ved Ola's Bil), og kan dermed stikke oss unna de fleste folka samtidig som vi havner på en spennende plass ( med mindre det har skjedd store ting der siste årene - noe jeg ikke tror) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 La oss ta det som en øvelse i om nerder klarer å mingle blandt "normale" folk. 8o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå