Gå til innhold

Akam Haugaland på tur


kimare

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
..... Kanskje vi kan få lokket et annet lokalt Akam-hode med oss, som ikke tidligere har deltatt på et treff.

 

Det kan jeg godt tenke meg :)

Har lest en del innlegg om treffene og det ser morsomt å lærerikt ut.

 

Jeg var foresten en tur i Skudnes 17.07.08, men drar gjærne igjen.

En fin plass å fotografere så lenge en får gatene for seg selv!

 

Kan jeg så blir jeg med uansett hvor :)

Lenke til kommentar
Kanskje vi kan få lokket et annet lokalt Akam-hode med oss, som ikke tidligere har deltatt på et treff.

 

Noe "Akam-hode" kan jeg vel knapt kalles (ennå, i alle fall) og er totalt nybegynner. Men jeg bor nå på Haugalandet, har fått meg kamera og det hadde sikkert vært supert å bli med ved en anledning!

Endret av October_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ikke umulig at jeg er hjemme den helgen. Har tenkt å ta en weekend med guttungen før jeg drar til Spania uten barn i oktober. Innen den tid har kanskje broderen skaffet nytt kamera også, så det hadde passet bra med en tur for å testkjøre det også. Pluss at nå er det på tide vi møtes igjen, Håkon. I over et år har vi klart å omgå hverandre. Den sirkelen må brytes nå.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Ikke umulig at jeg er hjemme den helgen. Har tenkt å ta en weekend med guttungen før jeg drar til Spania uten barn i oktober. Innen den tid har kanskje broderen skaffet nytt kamera også, så det hadde passet bra med en tur for å testkjøre det også. Pluss at nå er det på tide vi møtes igjen, Håkon. I over et år har vi klart å omgå hverandre. Den sirkelen må brytes nå.

Hva er et broderen skal skaffe seg nå da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...