Thor Håkonsen Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ingen gode forslag hefra - men er vel med på det meste, om ikke annet så for det sosialt.. Lenke til kommentar
Mr-Corpse Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 ..... Kanskje vi kan få lokket et annet lokalt Akam-hode med oss, som ikke tidligere har deltatt på et treff. Det kan jeg godt tenke meg Har lest en del innlegg om treffene og det ser morsomt å lærerikt ut. Jeg var foresten en tur i Skudnes 17.07.08, men drar gjærne igjen. En fin plass å fotografere så lenge en får gatene for seg selv! Kan jeg så blir jeg med uansett hvor Lenke til kommentar
October_ Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Kanskje vi kan få lokket et annet lokalt Akam-hode med oss, som ikke tidligere har deltatt på et treff. Noe "Akam-hode" kan jeg vel knapt kalles (ennå, i alle fall) og er totalt nybegynner. Men jeg bor nå på Haugalandet, har fått meg kamera og det hadde sikkert vært supert å bli med ved en anledning! Endret 30. juli 2008 av October_ Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Lenge siden aktivitet her nå - skulle man begynt planleggingen av en ny tur ? Skull man forsøkt på den macroturen som gikk flyten sist gang ? Lenke til kommentar
Carny Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 At dere ikke tar turen til sildajazzen? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Personlig har jeg bare 2 ting å utsette på sildajazzen, 2 ting jeg over hodet ikke liker; sild og jazz. At man liker fotografering betyr ikke at man automatisk er "gammel" nok til å takle/like jazz, sild og fulle foreldre som raver i gatene som tenåringer.. :!: Lenke til kommentar
Mr-Corpse Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg skal jobbe i helgen. Vist ikke hadde jeg nok villet besøkt sildajazzen. Personlig er det et av årets høydepunkt. Skal forsøke å få med meg et par konserter onsdag, torsdag Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Mye som frister på sildajazzen i år ja! Synd jeg jobber i helgen, hvis ikke hadde jeg nok tatt turen bort. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Her har alle med å stille, man trenger ikke å være medlem for å delta. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=996970 Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Her har alle med å stille, man trenger ikke å være medlem for å delta. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=996970 Kunne ikke være med der desverre; prioriterte dykking utenfor vibrandsøy (bare fridykking foreløpig). Ble det noen bra bilder? .... og ja; kunne vel klart å finne på en "høst tur" her i området en gang snart? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 "Andre" var så heldige å få tilbringe (bl.a.) søndagen på kirurgisk avdeling med intravenøs medisinering... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Det var ikke bra å høre Håkon vi håper selvsagt alt går bra. Vil det hjelpe med en tur i friluft med nerder fra akam? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Muskelaktivitet i hyggelig lag og med kamera i neven vil nok være god medisin nå ja... Jeg mangler noen kilo etter å ha ligget i en seng i næærmere en uke, og det er nok ikke bare fett som er forsvunnet. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hva med søndag 21 september på visnes? Før eller etter søndagsmiddagen? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. september 2008 Forfatter Del Skrevet 11. september 2008 Jeg skal sjekke med fruen, men vet ikke om andre planer. mao jeg er positiv. Mulig min mystiske sønn blir med. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Ikke umulig at jeg er hjemme den helgen. Har tenkt å ta en weekend med guttungen før jeg drar til Spania uten barn i oktober. Innen den tid har kanskje broderen skaffet nytt kamera også, så det hadde passet bra med en tur for å testkjøre det også. Pluss at nå er det på tide vi møtes igjen, Håkon. I over et år har vi klart å omgå hverandre. Den sirkelen må brytes nå. Endret 11. september 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ikke umulig at jeg er hjemme den helgen. Har tenkt å ta en weekend med guttungen før jeg drar til Spania uten barn i oktober. Innen den tid har kanskje broderen skaffet nytt kamera også, så det hadde passet bra med en tur for å testkjøre det også. Pluss at nå er det på tide vi møtes igjen, Håkon. I over et år har vi klart å omgå hverandre. Den sirkelen må brytes nå. Hva er et broderen skal skaffe seg nå da? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det skumles om å stjele ditt kamera. Eller var det å kjøpe et make? Jeg husker ikke skikkelig, men resultatet blir det samme. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Da har jeg plottet av dagen i "ekstrahjernen" - så nå er det i teorien opp til deg Magnus! 8o) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Mulig min mystiske sønn blir med. For å kansellere i siste sekund selvsagt Jeg har ingen planer den aktuelle dato - så jeg stiller nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå