Thor Håkonsen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Har vært en tur i parken og snakka med eieren nå, og det er full GO til søndag - vi får bare håpe på godt vær... Blir det ikke det, så har jeg ordna det slik at vi kan gå inn i bilhuset og fotografere litt linjer (og hele biler) av de to Corvettene som står der inne... Den ene er en 196* Corvette StingRay, den andre en en spesialversjon av en Corvette StingRay Pace Car (eneste av sitt slag...) Og jeg stiller med "nytt" glass 85mm f/1.8 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Og jeg skal hjem og skjenke meg et godt, gammelt glass. Cherio... Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er det mulig å holde av en liten plass til meg også? Vet ikke om jeg får tid, men har lyst! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Og jeg skal hjem og skjenke meg et godt, gammelt glass. Cherio... Som kanskje noen fikk med seg i en annen tråd ble det flere enn det ene glasset, med tilhørende sosial katastrofe. Jeg har derfor latt forum være forum noen timer, og er tilbake med cola i glasset denne gang. Jeg har verifisert at en ivrig åtteåring har veldig lyst til å møte noen slanger og andre kryp, så jeg er på vei med halv familie. Dvs det blir i alle fall ham og meg, og er det plass vil sikkert broder'n teste sitt nye makro-objektiv. Er det plass til oss alle sammen? Endret 20. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 I og med at vi bruker hele parkene denne gangen så er de tplass til alle Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Da kommer både jeg, broder'n og soppen. Med og uten makro. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Sjekket nettopp været, og det tilsier at jeg burde ha på meg både støvler og regnjakke - og jeg har ingen av delene. På jakka som minner mest om noe vanntett, gikk glidelåsen i stykker på fredag. Da velger jeg dessverre heller å fortsette på skilleveggen jeg begynte på i går. Neste gang PM?!! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ja, nå må vi snart møtes igjen. Det er altfor lenge siden. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Vel det er opplett nå... og som nevnt tidligere så kan man oppholde seg UNDER tak om man vil det Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Det høljer nå.. Biler er jeg forøvrig ikke så keen på. Men jeg håper egentlig at jeg går glipp av noe - at dere har en fin utflukt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Og da var Akam Haugalands 16'de fototreff avviklet. Det var en hyggelig affære, som vanlig. Synd at vi ikke fikk med oss deg og kimare denne gang. Jeg hadde sett frem til å møte dere igjen. Oljefolket trenger et halvt år på å planlegge hvert treff. På Haugalandet aksjonerer vi isteden for å prate oss ihjel. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Bilder fra dagesn treff kan sees her.... regner med at du har noe du og PM ? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Jeg kom hjem med en bråte gode bilder. Takk for en god ide, ThorEH. Jeg sitter og redigerer og har bilder til flere tråder her. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Bra dere hygget dere. Vi får ta en tur senere i sommer. Hva med en tur til Skudeneshavn enten en ettermiddag eller en helgedag med pent vær. Kona og barna reiser bort en uke i juli og da har jeg mulighet alle ettermiddager. Kan det være en idé planlegge neste møte da? Endret 23. juni 2008 av kimare Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 I utgangspunktet når som helst for meg... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg blir på Haugalandet i to uker fra nå. Dvs jeg reiser hjem til Bergen lørdag om to uker. Innen den tid har nok både jeg og broder'n tid til å være med. Kanskje vi kan få lokket et annet lokalt Akam-hode med oss, som ikke tidligere har deltatt på et treff. Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Eg kan nok også var med på et treff i løpet av dei nærmaste 2 vekene.... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fint vær i dag.... noen som skal ut ? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg dro til Egersund, men det dukket ikke opp andre kjente.. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Det ble familiedag på Sandbekken. Neste uke er jeg klar siden kone og barn reiser bort. Dersom noen ønsker en ettermiddag/kveld, er jeg klar. Evt har noen forslag til gode steder..... Bokn? Skudeneshavn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå