Gå til innhold

Akam Haugaland på tur


kimare

Anbefalte innlegg

Har vært en tur i parken og snakka med eieren nå, og det er full GO til søndag - vi får bare håpe på godt vær... Blir det ikke det, så har jeg ordna det slik at vi kan gå inn i bilhuset og fotografere litt linjer (og hele biler) av de to Corvettene som står der inne...

 

Den ene er en 196* Corvette StingRay, den andre en en spesialversjon av en Corvette StingRay Pace Car (eneste av sitt slag...)

 

Og jeg stiller med "nytt" glass :) 85mm f/1.8 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og jeg skal hjem og skjenke meg et godt, gammelt glass. Cherio...

Som kanskje noen fikk med seg i en annen tråd ble det flere enn det ene glasset, med tilhørende sosial katastrofe. Jeg har derfor latt forum være forum noen timer, og er tilbake med cola i glasset denne gang.

 

Jeg har verifisert at en ivrig åtteåring har veldig lyst til å møte noen slanger og andre kryp, så jeg er på vei med halv familie. Dvs det blir i alle fall ham og meg, og er det plass vil sikkert broder'n teste sitt nye makro-objektiv. Er det plass til oss alle sammen?

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Og da var Akam Haugalands 16'de fototreff avviklet. Det var en hyggelig affære, som vanlig. Synd at vi ikke fikk med oss deg og kimare denne gang. Jeg hadde sett frem til å møte dere igjen.

 

Oljefolket trenger et halvt år på å planlegge hvert treff. På Haugalandet aksjonerer vi isteden for å prate oss ihjel.

Lenke til kommentar

Bra dere hygget dere. Vi får ta en tur senere i sommer.

 

Hva med en tur til Skudeneshavn enten en ettermiddag eller en helgedag med pent vær. Kona og barna reiser bort en uke i juli og da har jeg mulighet alle ettermiddager. Kan det være en idé planlegge neste møte da?

Endret av kimare
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...