-Shark- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har nå koblet den til via vga og bilde passer nå til skjermen, men når jeg prøvde med den nye HDMI kablen og en adapter fra HDMI til dvi, så blir det bilde- men det passer ikke til skjermen, er liksom så du ser halve start linja. Prøvd: Alle mulige innstilliger, og har bare 2 opløsningsalternativer, begge uten at det blir bedre Prøvd den tilpassningsgreia på tven, 16:9, auto image, står på sistnevnte. Hvorfor blir ikke bilde tilpassa`? HDMI skal jo gjøre det automatisk, og når det ikke går å justere selv er det jo noe som er gærent. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hvilken oppløsning har tv'en, og hvilken oppløsning har du satt på? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Hvilken oppløsning har tv'en, og hvilken oppløsning har du satt på? Tven har 1320x720, da blir det best over VGA. Men når jeg har den koblet med hdmi, kan det kun være ENTEN 12XX x 720 eller 19XX x 1200. Da er det enten eller. Og bilde passer ikke skjermen, er liksom så man skulle hatt en ''auto adjust'' knapp på tven, slik som endel pc skjermer.¨ Skjønner du meg? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 På min samsung skjerm kan man faktisk stille inn akkuratt dette, det er i menyen. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 På min samsung skjerm kan man faktisk stille inn akkuratt dette, det er i menyen. Merkelig, rota over alt, uten hell.. Hva kan gjøres nå egentlig? Bilde ditt blir bra med denne løsningen? Har du prøvd VGA VS. Denne DVI-HDMI løsningen? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 På min samsung skjerm kan man faktisk stille inn akkuratt dette, det er i menyen. Merkelig, rota over alt, uten hell.. Hva kan gjøres nå egentlig? Bilde ditt blir bra med denne løsningen? Har du prøvd VGA VS. Denne DVI-HDMI løsningen? Har ikke prøvd med hdmi, men med vga så ser det ut som om hver pixel blir representert på skjermen, veldig nøyaktig. Skjermen er på 1366*768, og jeg kan bare velge 1360*768, så jeg får litt svart på begge sider. Ellers blir dette veldig bra. Cs:s blir veldig kult, crysis også (har 40") Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå