vegesim Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg lurer på om det er smart/ et godt kjøp, å kjøpe HD DVD spilleren til X360? Bråker Xbox'n like mye om jeg bruker HD dvd spilleren når jeg skal se film? Gi noen tips er du snill PS: noen som vet om en billig om god prosjektor? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Maskina bråker mye mindre når du ser HD DVD, dette pga at det er selve DVD drevet som bråker når du spiller spill, selve konsollen (viftene) bråker ikke noe særlig. Vil helt klart anbefale HD DVD drevet, du får vel også med 5 filmer eller noe slikt også nå. Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Maskina bråker mye mindre når du ser HD DVD, dette pga at det er selve DVD drevet som bråker når du spiller spill, selve konsollen (viftene) bråker ikke noe særlig. Vil helt klart anbefale HD DVD drevet, du får vel også med 5 filmer eller noe slikt også nå. men.. må vel kanskje ha en HD ready tv først? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det er en fordel ja, ellers får du ikke noe bedre bilde av HD-DVD. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 HD-ready TV kan man kjøpe senere. Greit å skaffe seg HD-DVD-spiller nå når du faktisk planlegger å bruke en tusing på DVD-spiller allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå