bOnka Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Hei! Jeg satt opp høytalerne og plugget svart plugg i svart, grønn i grønn og oransje i oransje. Men jeg får bare lyd i to høytalere, har jeg gjort noe galt eller? Har også satt på surround(5.1) i kontrollpanel. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få lyd i alle høytalerne? Endret 25. desember 2007 av bOnka Lenke til kommentar
bOnka Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har Creative Sound Blaster Audigy LS, og den skal vel støtte 5.1? http://reviews.cnet.com/sound-cards/creati...7-30577898.html Hvilke kontakter skal jeg bruke? På høytalersettet er det en svart, en grønn og en oransje plugg, men det er ikke oransje på lydkortet. Og, hva er de 3 kontaktene på lydkortet? Jeg har Creative Sound Blaster Audigy LS, og den skal vel støtte 5.1?http://reviews.cnet.com/sound-cards/creati...7-30577898.html Hvilke kontakter skal jeg bruke? På høytalersettet er det en svart, en grønn og en oransje plugg, men det er ikke oransje på lydkortet. Og, hva er de 3 kontaktene på lydkortet? Lenke til kommentar
bOnka Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har sett på Creative SB X-Fi XtremeGamer, den skal støtte 7.1. Men, er det ikke mikrofon tilkobling på den? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 går ut fra at du ikek hører på musikk når du tester, da skal du ikke høre noe, håper du har forsøkt med noe som faktisk har surround Lenke til kommentar
MarF Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) det er mikrofon utgang på den.. ein kompis av meg har det Endret 30. desember 2007 av MarF Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Et tips er å se om du faktisk har definert at du har koblet til et 5.1 sett i lydinnstillinger i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
bOnka Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) går ut fra at du ikek hører på musikk når du tester, da skal du ikke høre noe, håper du har forsøkt med noe som faktisk har surround Har prøvd filmer som har surround. Et tips er å se om du faktisk har definert at du har koblet til et 5.1 sett i lydinnstillinger i kontrollpanelet. Burde sikkert sagt det med en gang, men det har jeg gjort. Endret 30. desember 2007 av bOnka Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Leit etter innstillinger i audio-manageren din. F.eks i min AM så har eg ein sånn meny: (eg veit du ikkje har samme som meg, men som eit eksempel) Ellers ville eg ha passa på at surround-høgtalarane er tilkobla 100% rett. Lenke til kommentar
bOnka Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2007 Leit etter innstillinger i audio-manageren din. F.eks i min AM så har eg ein sånn meny: (eg veit du ikkje har samme som meg, men som eit eksempel) Ellers ville eg ha passa på at surround-høgtalarane er tilkobla 100% rett. De er tilkobla helt rett, de virket med playstation'en, så det er ikke noe galt med høytalerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå