mortania Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Nå later det jo til at gutter tror de er sen i pubertet pga en penis de mener er veldig liten, men som viser seg å være akkurat gjennomsnittlig, det finnes mange poster om akkurat det temaet i dette forumet. Om det er medisinske årsaker er vanskelig å si her, med tanke på at en manns penis vokser til man er rundt 23 år. Derfor vet man ikke i en alder av 16 hvordan man er om 1, 2 eller 7 år. Lenke til kommentar
Gjest Gutt_19snart20 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er selv sen på noen plasser. Har såvidt hår under armene, ser det ikke på 4 meters avstand. Har derimot en god bush der nede, til en kanskje ikke så velutstyrt penis. Når det kommer til skjegg/bart begynner den komme, men haster ikke. Men plager meg at jeg har lite hår under armene i en alder av snart 20 år. Lenke til kommentar
mortania Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Er selv sen på noen plasser. Har såvidt hår under armene, ser det ikke på 4 meters avstand. Har derimot en god bush der nede, til en kanskje ikke så velutstyrt penis. Når det kommer til skjegg/bart begynner den komme, men haster ikke. Men plager meg at jeg har lite hår under armene i en alder av snart 20 år. Si meg... Hvorfor er du opptatt av å ha hår under armene? Og dine ord "kanskje ikke så velutstyrt" minner bare om dårlig selvtillit. Jeg sier det gjerne, i frykt for å grave deg ned i driten; en penis på 10 cm og oppover er mer enn nok Lenke til kommentar
Gjest Treg utvikling Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Hei! Blir 17 om tre uker og har ikke kommet i puberteten. Russen er som en baby og ikke hår under armer og tiss. Din i ansiktet. Er det noe galt med meg eller dette normalt. Alle er minst et hode høyere enn meg, føler meg liten. Er det jeg skal gjøre eller skal jeg bare vente 1 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 En ting, hva anses som "minikukk"? Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hva med en tur til legen, bare for å sjekke at alt er i orden? Kommer puberteten unormalt sen kan man få hormontilskudd som utløser den. Og hår under armene, virkelig? Er det ikke greit å slippe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå