crazyclomp Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei. Jeg har en Starway Chunlan CL 125-3A, der trenger jeg nytt eksosanlegg men finner ikke noe! Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i eksosanlegg eller vet om et sted der noen kan lage et til meg? Som da ikke er så altfor dyrt. Har ikke såå masse penger Bor i Bergen btw Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Går vel ann og få en sveiser? til å få laget ett til deg, er vansklig og få tak i deler til ukurante merker... Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Har sett litt på andre motorsykler og da har jeg funnet ut av at eksosanlegget på noen av de jeg har sett på er nesten helt likt som mitt. Bare litt forskjeller. Har sett på: Suzuki GS850G 1984 Honda rebel (Som min er etterligning av) Yamaha Spacial (Har 99% likt anlegg) Hvor mye tror du en sveiser skal ha for å lage et til meg da? Har et på hver side så ma jo da ha to stk EDIT: Vil det bli noe problemer angående plomberinger og sånne ting hvis jeg setter på fra en annet merke? Endret 26. desember 2007 av crazyclomp Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ja ta å kjøp et nesten likt eksosanlegg. Også bøyer du til så det passer Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Er det vanskelig å bøye det til? Har ikke så masse verktøy at det gjør noe da, men har det vanlige Men plomberinger da? Blir dette noe problem? Har ikke så masse peiling på sånt plombering og sperregreier Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Trenger litt varme da, kjenner du noen som har skjærebrenner? Plomberingene gjør du som du vil med, er jo ulovlig å ta de ut men.. Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Nei kjenner ingen som har det. Men går det ann at jeg går inn til en bilmekaniker eller en som selger eksosanlegg og får han til å bøye det for meg? Tar selvfølgelig med det gamle. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hmm, når du sier eksosanlegg? mener du da lyddempern, eller hele anlegget med svanehals og alt? Lenke til kommentar
Engen_2k Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det går jo an å kjøpe et anlegg som er ca. likt som orginalanlegget og trikse litt med fester og overgang fra svanehals. Når det gjelder plomber har jeg alderi hørt om noen 4 takts lettsykkel med plomber i eksosen. Men kan du ikke bare kontakte en forhandler å bestille et nytt eksosanlegg via dem? Er en del dyrere enn å kjøpe et uorginalt anlegg, men helt sikker værdt bryet med tilpassing dersom du ikke finner et som er lagd akkuratt for din sykkel. Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg trenger alt sammen nytt. Det er rustet hull i mesteparten av "dritet" og er ikke noe bra lyd da Engen_2k det er en grunn til at topicen heter "Finner ikke nytt esosanlegg". Dette er er ukurant merke og da har jeg problemer med å finne nytt. Gidder ikke å kjøpe en delesyklel til 10000,- bare for eksosen Tenkte jo på å trikse litt med et nesten likt. Oz-racing jeg trenge alt sammen. Veldig dumt at det er blitt så ødelagt men sånn er det bare.. Kan sikkert komme med noen bilder senere.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ja sleng ut no bilder, mulig og se sånn ca åssen annlegget ser ut også...er vel ikke no plomberinger i en eksos potte på en 125 ccm 4-takt? eller? er vel bare å kjøre på med strake rør? Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Har ikke bilder av eksosanlegget nå, er ikke hjemme. Men i morgen kan jeg kansje slenge opp noen bilder.. Her er ihvertfall sykkelen:p Kansje du ser noe der Rett der med støtten er det nesten helt åpen eksos. Prøvd og lukke med slangeklemmer med funker ikke så bra det... EDIT: Hele sykkel skal pusses opp hvis noen lurte:p Endret 27. desember 2007 av crazyclomp Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det ligger en lik sykkel på finn.no, svart, til 6000 siden du ikke vil bruke 10000 på delesykkel Lenke til kommentar
crazyclomp Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Egentlig så gidder jeg ikke og bruke så masse penger på en delesykkel. Skal bare ha eksosanlegget uansett og da sitter jeg med en motorsykkel med defekt eksosanlegg og de vil jo ingen kjøpe.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kan selge den som delesykkel etterpå da, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå