Stian216 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg kjøpte den for noen år siden, og jeg vet ikke hvor gammel den er. Eneste problemet er at den mangler fjernkontroll og volumkontrollen skurrer. Hva kan jeg få for den i dag? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg kjøpte den for noen år siden, og jeg vet ikke hvor gammel den er. Eneste problemet er at den mangler fjernkontroll og volumkontrollen skurrer. Hva kan jeg få for den i dag? med de feilene du beskriver ikke mer enn 1500kr Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Volumkontrollen er fort gjort å bytte. Det er mest sannsynlig potensiometeret som er ødelagt eller som har fått litt dårlig kontakt. I beste fall kan det fikses med litt blåsing og flaks, i værste fall må du ha ny, og det koster ikke allverden. For en som allerede har et NAD produkt er det heller ikke så nøye at fjernkontrollen mangler, for da har han sannsynligvis universalkontrollen fra før. Treffer du rette person kan du sikkert få oppimot 2500kr, men jeg ville lagt den ut for 2000 med mulighet for litt pruting. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Takk for svarene. Jeg får se hva folk er villige til å betale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå