Maniche Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 hei, så akkurat en link om en intel e8400 til under 1500 på denne butikken, direktshop.no, men spørsmålet er om denne webbutikken ER til å stole på? har litt tenkt på et x-fi kort; http://direkteshop.no/index.php?page=shop....rt&Itemid=3 da dette virket som en god pris har også tenkt å kjøpe det på Elkjøp, men der koster det 700-800 kr mer! noen som kan hjelpe meg med dette? evetuelt si hvilket annet lydkort som kan passe for meg? (opptatt av musikk og spill) thankz på forhånd! Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 jeg vet ikke, eneste jeg kunne finne ut var at det var et egenmansforetak. Link Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 jeg vet ikke, eneste jeg kunne finne ut var at det var et egenmansforetak. Link mhhm Lenke til kommentar
riroil Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Og han kan tydeligvis ikke engelsk COPYRIGHT direkteshop 1995 - 2007 Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Og han kan tydeligvis ikke engelskCOPYRIGHT direkteshop 1995 - 2007 var ikke "butikken" grunnlagt i 1996, eller leste jeg feil? EDIT, ja, på 1881 står det 1996 (også på siden), mens det copyright-greiene står det 1995 viker ikke "veldig" seriøst, eller hva`? Endret 24. januar 2008 av apoligize Lenke til kommentar
Caze Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har ikke noe med seriøsiteten å gjøre vil jeg si. Men det er nok et lite selskap, utfra det jeg kunne lese når jeg googlet "direkteshop.no", var stort sett at han annonserer mange steder, men det er registrert veldig få erfaringer på forskjellige handelsportaler (kelkoo osv). Så 2 forumdiskusjoner om nettopp samme tema; 1 positiv og 1 negativ (pga litt lang leveringstid på en vare). Det er vel ingen grunn til å trekke seriøsiteten i tvil, men jeg foretrekker å handle av selskaper jeg vet vil overleve en stund - med tanke på reklamasjonsrett og garanti. Det GÅR å rette reklamasjoner osv til andre salgsledd hvis leverandøren går konkurs, men det er masse styr. Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Har ikke noe med seriøsiteten å gjøre vil jeg si. Men det er nok et lite selskap, utfra det jeg kunne lese når jeg googlet "direkteshop.no", var stort sett at han annonserer mange steder, men det er registrert veldig få erfaringer på forskjellige handelsportaler (kelkoo osv). Så 2 forumdiskusjoner om nettopp samme tema; 1 positiv og 1 negativ (pga litt lang leveringstid på en vare). Det er vel ingen grunn til å trekke seriøsiteten i tvil, men jeg foretrekker å handle av selskaper jeg vet vil overleve en stund - med tanke på reklamasjonsrett og garanti. Det GÅR å rette reklamasjoner osv til andre salgsledd hvis leverandøren går konkurs, men det er masse styr. jada, var ikke negativ ELLER possitiv til denne butikken, men syns det virket litt, ja, skeptisk, og derfor spurte jeg om dette.. jeg handler fordet meste på butikker jeg vet "finnes" (ikke det at denne ikke finnes for det gjør den nok ) men men, OT nå; er et x-fi kort noe å satse på? :D Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Foretaket er registrert 13.12.2005. Det kan forklare 1995-2007. Foretaket ser helt ok ut, jeg ville ikke stilt spesielle krav ved kredittgiving. Sjekk om de har negative tilbakemeldinger på nettet, har de ikke det ville jeg ikke vært veldig mistenksom... edit: Som Caze påpeker så er nok ikke dette noe stort foretak, men han har tross alt holdt på i 11 år og med forskjellige kredittratinger, noe som tyder på at det ikke har liggi brakk i alle disse årene i hvertfall. Endret 24. januar 2008 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Caze Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Ja. Og hvis du vil vite mer om kortet og erfaringer, sjekker du "Lydkort og PC-høyttalere"-kategorien i forumet. Endret 24. januar 2008 av Caze Lenke til kommentar
Tronsn Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg vil aldri mer handle der. Jeg kjøpte for litt siden noen varer der, alle var på lager og ble litt billigere enn andre plasser. MEN, så må jeg vente i over en uke før det skjer noe. Så jeg sender mail. De sier at varen har blitt fort utsolgt og at de beklager. "Javel" tenkte jeg. Men så ser jeg på produktmenyen. (Der du ser om varen er på lager eller ikke) Så ser jeg på all varene FORTSATT er på lager. For noe scam tenkte jeg med meg selv. Omsider ble varene sendt. Men når jeg fikk dem manglet det en vare. Og dere vet av Steelsound 5h v2 USB? Isåfall ble jeg sendt den som IKKE var USB. Og USB versjonen er litt dyrere enn den uten. (Slik på alle butikker)Men hær var den til "ok" pris syntes jeg. Og en til ting. Pakken de sendte på posten var FOR stor. Innholdet var pakket inn i sånn bubbleplast, den lille varianten. Og tapen var dårlig klistret på toppen. Da jeg åpnet pakken fulgte det verken med faktura eller angrerettsskjema. Dette var min erfaring fra dette nettstedet. "Totaly sucks" Kommer heretter å handle på komplett, shg eller PS som før. Trond Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Har de samme fraktbetingelser i butikken som de har på Qxl? kjøper man en S-ata kabel til 1,- for eksempel, blir det dyrt: Fraktkostnader: 88,- for første enhet, deretter kr 51,- per ekstra enhet. -Dekker aktuelle utgifer: Postens takster, distribusjon og emballasje. Ekspedisjonsgebyr: 49,- per stk, ingen avslag ved kjøp av flere produkter. - Dekker aktuelle utgifter knyttet til ekspedering. Altså 138,- for en S-ata kabel, kjøper man 2 for eksempel så blir prisen: 239,- NB VIKTIG! Dersom du ønsker å gi bud på flere enheter så må du betale fraktkostnader på hvert enkelt produkt. Vi har stykkpris avtale med vår distributør (firmaet som sender pakkene for oss) Dersom det er sånn at man kan bestille flere ting i butikken deres å slippe unnna med en fraktpris + ett ekspedisjons gebyr, ja da vil jeg kalle denne mannen en svindler og Qxl burde gjort noe, noe jeg tviler på de gjør i og med at de tjener pene summer på denne selgeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå