Hellhammer Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det er snakk om min Htc TyTn II (har prøvd spørsmålet i Tytn II-tråden forøvrig) Det har oppstått ein liten (?) feil på min mobil no. Saken er som følger. Eg var i utlandet no nyligt, og når eg hadde kommet over til det utlandske nettet, så begynte det å kødde seg ein del til. Dvs. at eg plutselig (var mykje trykking ifrå mi side forøvrig også) ikkje kunne ringe ut, motta telefoner, gå innpå kontakter, kalender og andre vesentlige ting på mobilen. Men eg kan motta og sende meldinger, og prøve nokon å ringe til meg, så ringe det hjå dei, men ikkje på mobilen min. På "gjeldende nettverk" så står det "ingen tjeneste", så det vil vel sei at eg ikkje har forhold? Eg har prøvd å velge nettverk automatisk og manuelt men til ingen nytte (då eg ikkje får opp nettverket allikevel). Var sikkert litt uryddigt og kanskje litt lite informativt dette, men håpe virkelig nokon har nokre gode tips Prøvde å ta ein hard reset, men det gjekk ikkje (altså å få til å ta ein hard reset), då mobilen ville ikkje reagere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå