Gå til innhold

Live for Speed vennetråd!

Anbefalte innlegg

heisann! fikk min g25 idag, men jeg klarer ikke finne ut hvordan man setter rattet til å gå 900 grader rundt uten motstand, er det noen som kan hjelpe meg? fant det ikke i manualen

Jeg har ikke ratt selv, men er det ikke en instilling for dette i Logitech Profiler, evt. i Kontrollpanelet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer det, du betaler med visa. Siterer informasjonen som er opplyst på siden:

Before you can buy a license you need to have created an account here on the website. This is required, because the license you buy will be assigned to this account, so that our systems know you are allowed to unlock S1 or S2 (depending on the type of license you have bought).

Once a license has been bought and your account has been upgraded, you are asked for a special GAMEpassword with which you can unlock LFS S2, together with your username.

The license you buy has no time-limit on it, which means it's a one-off fee and in return you get access to more content, free updates and you can make use of all of our online services at no extra charge.

Du må først lage en bruker på www.lfs.net og deretter kjøpe en S2 lisens som vil bli knyttet til den kontoen.

The payment methods we accept are credit card (VISA, Mastercard and UK debit cards), Paypal, Moneybookers, UK Cheques and Money Orders. More information can be found on the 'Buy a license' pages (make sure you are logged in).
Lenke til kommentar

Ikke mer aktivitet her altså? Jeg har spilt LFS en stund, og vil gjerne kjøre mot noen her på forumet! Kjører mest race.

Jeg kaller meg Cursio ingame også forresten, og bruker et Logitech MOMO Racing ratt. Lyst på G25, men føler ikke jeg kan ta meg råd til det som student. :/

Lenke til kommentar

Hei! Har akkurat lastet ned Live for Speed demoen fra deres hjemmesider, men jeg får ikke til å gasse/bremse med mitt G25. Når jeg skal velge hva som skal være gass - og trykker ned gasspedalen, skjer det ingenting.

Trykker jeg en vilkårlig knapp på rattet eller girspaken derimot blir disse registrert. Clutchen ser ut til å fungere, men er altså gass/brems jeg ikke får helt til.

Noen som vet hvordan dette fikses?

Lenke til kommentar

Først velger du ratt/joystick øverst på skjemren under kontrollere. Deretter velger du akser/FF. I tillegg sjekker du litt lengre opp under gass-/brems-akse at den står valgt på kombinert. Så er det bare å trykke på gass/brems kombinert, og gass og brems og se hvilken akse som beveger seg helt til høyre på skjermen. Velg så den aksen, og det skal fungere.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte i hvert fall S2-lisens gjennom Paypal den gangen jeg skaffet meg det, men det er vel snart 2 år siden nå.

Har kanskje spilt 2 timer totalt etterpå...

Først på grunn av at PC-en min trynet hele tiden, og så gikk jeg over til rFactor når jeg fikk fungerende pc igjen ;)

Lenke til kommentar
Kaller meg Smeltelim i spillet, men lenge siden jeg har spilt nå. Setter vel i gang igjen nå som vi har fått patch Y! Spiller med G25 og pleier å spille på city driving serverne

Har S2 Lisens jeg men har ikke spillt på over et halvt år tror jeg! Hva er City driving server? Har det kommet en "free roam" funksjon i LFS?!

Lenke til kommentar
Du mener FBM'en? Det er en Formula BMW. Den er lit sær på girskifte. Jeg har enda til gode å overleve et løp uten å overopphete clutchen :p

Hehe, ja det merket jeg når jeg kjørte på min bærbare pc :)

Men problemet er at på min stasjonære pc hvor jeg har G25 tilkoblet, så får jeg ikke til å begynde å kjøre med F1-bilen. De andre bilene er bare å løse på vanlig måte; holde inne clutchen, gire til 1. gir, og slippe ut clutchen når startsignalet går samtidig som man gasser.

Se bildet i vedlegg. Der står jeg altså, og får ikke satt den i førstegir fot å starte å kjøre. Hva har dette seg? Det fungerer jo på de to andre bilene i demoen :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Akkurat avsluttet ei racing økt med 11 jevngode (sånn omtrent) voksne deltagere på privat server. Vi driver å tester ut FBM'en som kom i patch Y.

Takk LFS for nok en morsom kveld!

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...