Kimelimm Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei! Jeg tenkte jeg kunne opprette en vennetråd til LFS, som vi kan utfordre hverandre, komme med fine servere, og ha det hyggelig... www.lfs.net Jeg kjøpte meg S2 lisens igår, og jeg angrer ikke et sekund! Har også Logitech Formula Force EX, som går som en drøm. Selfølgelig tipper jeg at G25 er bedre da Jeg heter "K!mmag" ingame, og spiller på Cops and Robbers, og Frikjørings servere. Blir denne stengt med samme sitaten "Hvis du ønsker og si noe/spørre om et speseifik spill, ...blablabla..." ? Ser det er en slik vennetråd av CoD4, så tenkte jeg kunne gjøre det samme Noen som skal spille ikveld? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Stray ingame her. Spiller som oftest på Cruise-servere, men også drift- og raceservere. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Skal kjøpe meg en gamepad å kjøre med snart, så jeg får spillt litt LFS igjen. Lenge siden nå! Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Pebino ingame, spiller for det meste racing, da helst Open-Wheelers. Men, finner meg nok og på Rallycross servere Lenke til kommentar
j4f-Gordy Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 kimmag, så deg på J4F servern dere er alltid velkommene til J4F servere hilsen J4F Gordy (ja jeg registrerte meg bare for å svare her ) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 [NOR]Lyngris Ingame. Drifter for det meste. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) kimmag, så deg på J4F servern dere er alltid velkommene til J4F servere hilsen J4F Gordy (ja jeg registrerte meg bare for å svare her ) Ja hei! Jeg så deg jeg og, hehe så du at jeg og 2 andre brukte 40 minutter på på et løp xD? Vi kjørte i 30KM/h i 3 TIMER UTEN STOPP! Vi rakk 3 løp <_< Bra server! Annbefales! EDIT: Skal si deg benet mitt sov etter den turen Endret 26. desember 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 SmurfeN ingame, spillt det i 3 år. driver www.drift-city.com Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kaller meg Smeltelim i spillet, men lenge siden jeg har spilt nå. Setter vel i gang igjen nå som vi har fått patch Y! Spiller med G25 og pleier å spille på city driving serverne Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Her var det ikke aktivt :| Men jeg lurer på noe, er det slike penge løp i LFS? Slike offisielle løp som man tjener penger på hvis man kommer 1 etc? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Ikke som jeg vet. STCC blir sponset av Logitech, men jeg vet ikke om det er noen premier på gang der. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 oophus/T.D.Ophus ingame. Kjører somregel på race serverne. Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hei ! Kjører for det meste cruise på TC Citidriving serverne men litt drift også.. GT: beem3r Spillernavn : [NOR] Beem3r Bimmerfan Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Her var det ikke aktivt :| Men jeg lurer på noe, er det slike penge løp i LFS? Slike offisielle løp som man tjener penger på hvis man kommer 1 etc? Tror det skal være i hvertfall ett, husker det var det for en tid tilbake i det minste. Men de løpene er selvsagt sykt vannskelige å vinne. Kaller meg Kjønnøy ingame. Lenke til kommentar
Chriskart14 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Kaller meg Smeltelim i spillet, men lenge siden jeg har spilt nå. Setter vel i gang igjen nå som vi har fått patch Y! Spiller med G25 og pleier å spille på city driving serverne Chriskart/Christian Krognes ingame, spiller lite på public servere for tiden, tida går til andre ting : ) Vet at eTM (European touring car masters) hadde premier som ferie i spania og wii til vinnerne i både den individuelle og team mesterskapet... eSportracing.com Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 heisann! fikk min g25 idag, men jeg klarer ikke finne ut hvordan man setter rattet til å gå 900 grader rundt uten motstand, er det noen som kan hjelpe meg? fant det ikke i manualen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Spiller LFS en del jeg også, går aller mest i drifting hos meg. Ingame nicket mitt er ganske enkelt: Brian(NOR) Jeg spilte fast på live to cruise serverne, men siden de ikke er oppe for tiden spiller jeg litt her og der så lenge det er drifting. Endret 2. januar 2008 av Brian_N Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 skal kjøpe s2 lisens idag tror jeg :O hvis jeg bare får rattet til å funke ordentlig >.< hvor / hvordan kjøpte dere s2 lisens? bruker de paypal etc? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 skal kjøpe s2 lisens idag tror jeg :O hvis jeg bare får rattet til å funke ordentlig >.< hvor / hvordan kjøpte dere s2 lisens? bruker de paypal etc? Lurer jeg og på, hvordan får man S2 lisens? vil spille og Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Detaljene er litt utydelige, men jeg mener å huske at jeg overførte 300,- til en av de norske moderatorene på RSC, back in the day når LFS hadde forum der. Han kjøpte meg en voucher for S2. Det ble vel en 60,- fortjeneste for han der . Jeg hadde ikke VISA, så måtte ordne det sånn. Jeg kan ikke huske i farten om de har begynt med PAYPAL, men jeg tviler på det. Endret 3. januar 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå