Sovesofa Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Heisann.. har en sony spiller med sånt display som snur seg rundt, den ledningen som er fra selve spillern til displayet er blitt ødelagt, er en sånn tynn brei ledning, som ser ut som bare en plast-blir hvis dere skjønner hva jeg mener, er det no vits i og reparere denne, regner bare med at det er ledningen som er i stykker, da displayet ikke snur seg, og da ikke funker heller.... Endret 25. desember 2007 av OZ-Racing Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Nei, det er det ingen vits i å reparere... kjøp ny, og noe annet en sony Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 æsj, kjedelig, falt for designet til sony... var så fin hehe Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Trodde det var lyden som var viktigst jeg?! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Trodde det var lyden som var viktigst jeg?! joa men lydern er faktisk ikke så værst, noen ganger så gjelder utseende da, er litt kult med fint og stilrent design Lenke til kommentar
Legatia Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Unnskyld at jeg spør, men når begynte sony å lage stilrene spillere? de jeg har sett har sett ut som noen 80-talls blinkende lilla/rosa diskokuler........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå