Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei. Se for dere situasjonen der du ligger delvis oppe på jenta di i senga, så hun ser opp på deg og du ned på henne. Enkelt spørsmål: Har hørt at jenter kan bli ganske opphisset av bla kyssing på halsen. Noen som kan fortelle meg hvor jeg bør ta og kysse for å hisse henne opp, gjøre henne litt kåt? Takk Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det varierer jo endel fra jente til jente hvor de liker å bli tatt og kysset osv. Men halsen, nakken osv er jo en sikker vinner. Det letteste er vel å prøve seg fram. Du merker fort om du gjør noe riktig Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) What he sad Ingenting er som hete kyss på halsen og i nakken Endret 25. desember 2007 av Loveboat Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 For min del synes jeg det ofte er ubehagelig å bli kysset på halsen. Det kiler, er småirriterende og jeg får lyst til å børste det bort Men som Matsern sier: prøv deg fram! Og ikke minst: kyss og stryk på steder som DU er interessert i, liker og har lyst til å ta på. Ikke ha som baktanke at det skal være så fantastisk godt for jenta, det blir liksom litt juks synes jeg Følelsen av din lyst er vel så viktig som hvor du kysser. Siden du spør om konkrete steder på kroppen ... overalt! Kanskje bortsett fra armhuler og langt inni ørene. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hmm. Okei. Vi er ganske nye på hverandre og slikt, så jeg er litt usikker. Men hun pleier å puste litt tyngre når jeg kysser henne på halsen og slikt Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hmm. Okei. Vi er ganske nye på hverandre og slikt, så jeg er litt usikker. Men hun pleier å puste litt tyngre når jeg kysser henne på halsen og slikt Da har du jo funnet ut av det, da. Er bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg