HrSteen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Skulle gjerne ha hatt båten på havet, men det er lyst mellom kl 11 og 13 og da er jeg på jobb. Håper på en mild påske slik at den kan sjøsettes rundt de tider. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Skulle gjerne ha hatt båten på havet, men det er lyst mellom kl 11 og 13 og da er jeg på jobb. Håper på en mild påske slik at den kan sjøsettes rundt de tider. Ja, og det er derfor jeg kun skal dra ut i helgene. Men, jeg satser på å få sjøsatt båten iløpet av februar. Mest sannsynlig mellom 18. og 24. siden det er vinterferie den uken. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Men siden du har en relativt liten båt så burde det vel ikke være noe problem å ta den opp hvis stormene/uværet skulle komme? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2008 Men siden du har en relativt liten båt så burde det vel ikke være noe problem å ta den opp hvis stormene/uværet skulle komme? Tja. Tror den er rundt 15 fot, så trenger nok hjelp fra noen personer om det skulle være problemer. Men satser på at det går bra. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Er båter på land?? Nei, selv har jeg ikke båten på land i år. Men de vintrene den er på land, så sjøsetter jeg/vi alltid i påsken. Det kommer jo også helt ann på hvor du har båten. Hos meg er det "nesten" ut mot åpent hav. Sønnavinden tar skikkelig på. Vi har fått ødelagt 2 kaier, og sist vinter slet bryggen seg (12 meter av betong) så den lå midtfjords på svai. Tar nesten alltid opp båten noen uker etter høstferien Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg bare tulla litt vbjornevik Bruker normalt å ta opp jeg også, men har vært bedre rettning på de stormene som har vært i høst, så derfor har ikke jeg tatt opp. Sunnmøre du bodd... eller husker jeg borti natta.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Da husker du bort i natten ja Eg ekkje fra Norge, eg e fra Bergen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Da husker du bort i natten ja Eg ekkje fra Norge, eg e fra Bergen Hvor i Bergen? (Tillater meg selv å spørre siden dette tross alt er miiiiin tråd.. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Lite off topic dette da, men siden det er trådstarter som spør går det vell greit Fana, båten ligger på Krokeide. Fanastril du og? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 *Tar diskusjonen på PM fra nå av.* Jeg har fått svar på det jeg lurte på, så tråden kan vel egentlig legges død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå