Enceladus Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg er så sint fordi jeg mistet et langt innlegg jeg hadde skrevet i et annet forum pga at siden helt uventet sluttet å fungere når jeg skulle poste innlegget. Jeg har dunket hodet i veggen og forbannet gudene og føler akkurat nå for å opptre voldelig! Slikt hender også her i forumet og få ting er like irriterende... Er det mulig å hente seg kjapt tilbake på en eller an måte? Akkurat nå bruker jeg siste versjon av Internett Explorer. Er så dritt å miste noe en har lagt mye arbeid ned i å skrive. Finnes det noen programmer som kan hjelpe meg med å få tilbake det jeg har skrevet eller hindre at slikt skjer? Andre tips? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Bruker du Opera vil teksten framleis vere der om du trykker tilbake. T.d. har det hendt eit par gonger at eg har skrive eit innlegg her på Diskusjon.no, og når eg trykker på Svar, so kjem det ein feilmelding. Eg trykker då berre på Z for å gå tilbake, og eg kan fyrst kopiere teksten (for sikkerheits skuld), før eg prøver å leggje til innlegget på ny. Anna enn dette har eg ingen andre tips enn å med jamne mellomrom trykke Ctrl + A og Ctrl + C (merk alt - kopier). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå