simenss Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har nylig kjøpt en Samsung BD-P1400 Blu-ray spiller. Fra før av har jeg en Harman/Kardon DVD23 DVD-spiller. Blu-ray spiller kan jo spille av DVD-filer, så finnes det noen argumenter for å ta vare på den? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Du kan gi den til meg Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg har nylig kjøpt en Samsung BD-P1400 Blu-ray spiller. Fra før av har jeg en Harman/Kardon DVD23 DVD-spiller. Blu-ray spiller kan jo spille av DVD-filer, så finnes det noen argumenter for å ta vare på den? Tja... Det er vel individuelt... Det at den ene er en Harman/Kardon mens den andre "bare" er Samsung ville i alle fall betydd noe for enkelte. Det var vel en grunn til at du kjøpte spiller fra et HiFiCenter i stedet for Elkjøp. Er det like bra lyd på avspilling av CD-plater på disse to? Hva med muligheten til å gjøre et opptak samtidig som du ser en film? Har muligens den gamle spilleren noen features som den nye mangler, sånn som egen knapp for hurtig avspilling uten å måtte lide deg gjennom den forbanna "kopiering er som å stjele håndveska til ei stakkars gammel dame"-propagandaen i begynnelsen av hver DVD? Layouten på fjernkontrollen kan faktisk være så mye bedre på en av spillerene at du vil foretrekke den for avspilling. Spillerene består av forskjellige komponenter. Prøv å spille av en av dine mest slitte DVD-er (eller eldste) og se om den gamle er bedre eller anderledes i håndtering av dårlige skiver. Noen argumenter finnes altså. Om noen av dem veier tungt en annen sak. Personlig ville jeg tatt vare på DVD-spilleren i noen måneder for å se om den gled helt ut av bruksmønsteret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå