Gå til innhold

Ny mobil med touchscreen!

marvol

Anbefalte innlegg

Skal ha meg en ny mobil med touchskjerm, IKKE IPHONE!! (ikke spør hvorfor)

Den skal maks koste 2200 med Telenor SuperMinutt.

Kandidatene er:

LG KU990

HTC Touch

Andre???

EDIT: Har også sett på samsung G600(?) og Nokia N73 ME som kan kjøpes hvis den er mye bedre enn de andre, men det er touch skjerm jeg vil ha.

Endret av marvol
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gått fra N73 ME til KU990, eneste negative er at musikkspilleren til KU990 er litt "begrenset", jeg kan liksom ikke trykke på rødtelefon å komme ut i menyen, men må velge minimer. Også har man litt dårlig oversikt over sangene viss dem ikke ligger i samme playlist.

OK.

Er det noe annet negativt med KU990/ de andre?

Vil nødig brenne av 2200,- på noe som ikke er verdt det..

Har nok satt den som en favoritt nå, digger touchskjerme, men er det verdt å prøve HTC Touch? Får den til 1700,- elns..

Lenke til kommentar
Kjøp htc Touch eller htc Touch dual som jeg har og er meget fornøyd med. Alt er bare supert på min dual :thumbup:

Hva gjør den til en bedre telefon enn KU990?

Og hva gjør KU990 til en bedre telefon enn Touch?

HTC : har Windows mobile 6 og er en veldig avansert lommepc med masse muligheter

LG: har bedre kamera hvis du vil ha det? og radio men ikke noe bra platform etter min mening

Lenke til kommentar

Ok, har vel egentlig ikke veldig mye bruk for pro fon, til noe annet enn å legge inn emulators and stuff på den.. Men vil det være et bedre kjøp hvis det blir Touch siden den er billigere?

Sorry på forhånd hvis det er mye dårlig skriving ute å rusler, men kl er tross alt 02.15 :p

Lenke til kommentar
Ok, har vel egentlig ikke veldig mye bruk for pro fon, til noe annet enn å legge inn emulators and stuff på den.. Men vil det være et bedre kjøp hvis det blir Touch siden den er billigere?

Sorry på forhånd hvis det er mye dårlig skriving ute å rusler, men kl er tross alt 02.15 :p

er du ikke opptatt av kamera er Touch absolutt den beste telefonen

Lenke til kommentar

For meg finnes det kun 2 (3) brukervennlige mobiler! Nokia, sony ericsson og htc.

Lg, samsung og andre er ikke fult så bra syns jeg.

Ontopic nå!

Hadde jeg vært deg hadde jeg valgt HTC Touch! Mest pga youtube videoene. Minner meg om en Iphone.

For meg ser den bra ut. Og blir kanskje min neste nye teleofon :)

Lykke til :) Og måtte du få en ny bra telefon :)

Endret av Markn
Lenke til kommentar

Takk, må nok kikke litt på priser først, men Touch virker fin for mitt bruk(i og med at den har WiFi, trenger ikke 3G)..

Men hvordan er det å skrive meldinger og sånt?

Edit: Hvordan er Touch ift. LG Prada?

Prada er 200,- billigere enn Touch..

Kom på at bror har Prada, synes den er flott, men den er så simpel i menyene, er det mange muligheter med Touch? Sånn som emulators & stuff?

Endret av marvol
Lenke til kommentar
Takk, må nok kikke litt på priser først, men Touch virker fin for mitt bruk(i og med at den har WiFi, trenger ikke 3G)..

Men hvordan er det å skrive meldinger og sånt?

Håper jeg kan hjelpe med det jeg allerede vet :)

Touch ser ut som en bra mobil for mitt bruksområdet og :)

3G har jeg knapt brukt. Dyrt og ha videosamtaler! :) Bruker bare msn jeg på en data :)

På de filmene jeg har sett på youtube var denne litt knotete å skrive med den penna. Går jo an å bruke tastaturet da. Men skal gå fint an å skirve meldinger!

Skal se på denne i morgen! Så får jeg se på hva jeg velger! :)

Mvh Richard Marken

Endret av Markn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...