Quattro7 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 HEi! Er det mulig å slå av flere submitknapper samtidig? Hvis NR1 trykkes: 1 og 2 deaktiveres Hvis NR2 trykkes: 1 og 2 deaktiveres Har det sånn nå, men det deaktiverer kun den aktuelle knappen: onclick='submit(); this.disabled=true;return true;' Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) <input name="cola" id="cola" type="button" value="Cola." onclick="submit(); deaktiver('solo', 'fanta');" /> <input name="solo" id="solo" type="button" value="Solo." onclick="submit(); deaktiver('cola', 'fanta');" /> <input name="fanta" id="fanta" type="button" value"Fanta." onclick="submit(); deaktiver('cola', 'solo');" /> function deaktiver() { for (var i = 0; i < arguments.length; i++) document.getElementById(arguments[i]).disabled = true; } Endret 27. desember 2007 av LostOblivion Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Virker nok ikke det nei Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Virker nok ikke det nei Er det fordi han har glemt et = i den femte linjen, rett foran "Fanta"? Det hadde vært lettere å si hva som var feil om du gav oss en link til siden der du tester ut dette, poster koden din eller feilmeldingen du får. Edit: Eller kanskje du må ta imot "arguments" i funksjonen slik: function deaktiver(arguments) (det skal ikke være nødvendig) Endret 2. januar 2008 av magicgunnar Lenke til kommentar
Quattro7 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har selvfølgelig satt inn "=". Jeg har lokalt, og det er ingen feilmeldinger. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Jeg har selvfølgelig satt inn "=".Jeg har lokalt, og det er ingen feilmeldinger. Bruker du verktøy som i utgangspunktet ville gitt deg detaljerte feilmeldinger, slik som feilmeldingskonsollen i Opera, firebug e.l. extension i Firefox, eller "enable debugging" i IE? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå