Zamboo Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Skal til og flashe bios. Har lagd en boot-disket, men når maskinen skal boote fra den kommer det: "disk error: 1/0 failure?" Hva gjør jeg med dette? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Prøv å kjør scanndisk eller lignende programmer på floppyen, eller bytt floppy med en ny en og se om det funker. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Prøv å kjør scanndisk eller lignende programmer på floppyen, eller bytt floppy med en ny en og se om det funker. Mener du error-checking? Hvis ikke, hvordan får jeg kjørt scandisk på floppy? Hvilke andre prog. gjør den samme jobben? Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det er vel bare å lage en ny boot disk. Kast den gamle. Tror ikke jeg ville brukt den til å flashe bios med viss det er lesefeil på den. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Skal til og flashe bios. Har lagd en boot-disket, men når maskinen skal boote fra den kommer det: "disk error: 1/0 failure?" Hva gjør jeg med dette? 1/0?? har ikke hørt om det, men du mener ikke i/o da... det lager nemlig litt mer mening for meg :wink: in/out failure... Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Skal til og flashe bios. Har lagd en boot-disket, men når maskinen skal boote fra den kommer det: "disk error: 1/0 failure?" Hva gjør jeg med dette? 1/0?? har ikke hørt om det, men du mener ikke i/o da... det lager nemlig litt mer mening for meg :wink: in/out failure... Var nok i/o ja. Prøver med en annen diskett. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 kan jo hende at fd'n din ikke greier å lese disketten, men bare kan skrive på den... det ville være merkelig, men hva er da verden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå