mrolsen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei! Har en Dell Dimension 3100 som jeg syns trenger ett nytt skjermkort. SÅ jeg lurer på ett par ting: Hvilken type kort passer til denne maskina? AGP, PCI eller PCI-E? Og hvilket skjermkort annbefaler dere til under 1000kr? Skal brukes til litt spilling og bare dagligdagse ting som surfing og slikt. Skjermen er 20,4" wide med 1680x1050 hvis det har noe å si:) Legger med ett bilde av de ledige slotene på pcen Takker for svar Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Her er det ikke mye å gjøre! Har du onboard skjermkort eller ar du tatt ut skjermkortet? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 He, he. Nei, det der så rimelig håpløst ut. Kun 2 vanlige PCI plasser... Finn nærmeste container og kast hele PC-en. Og om den ikke går inn luka så kast den bare på havet Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Men la oss si at du virkelig har tenkt til å oppgradere, kan du tenke på et slikt et: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334929 men når man har slike ting er det vanlig man kaster det, eller setter opp en server. Lenke til kommentar
mrolsen Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Blir det no bra om jeg kjøper det kortet der da? Lenke til kommentar
Centuss Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Det blir bedre, men ikke noe storslagent. Ville ikke satset på det. Dra heller på elkjøp og kjøp deg ny PC! Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Eller enda bedre, om du har noen kompiser som kan bygge PC, så få bygget deg en skikkelig PC. Elkjøp selger mye PC-er med elendige skjermkort og dårlige hovedkort. Lenke til kommentar
mrolsen Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 DA gir jeg faen, for orker ikke bruke så mye på ny pc når jeg ikke har bruk for det:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå