Mrs.Riot Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Flere bilder av himmelen i dag. Syns den var så fin. Det svarte på høyre side er vell hånden min tror jeg, eller skygge fra hånden min, men jeg syns det var stilig jeg EXIF: f/11 eksponering 1/640 sek ISO-100 Brennvidde 70mm Største blenderåpning Endret 26. desember 2007 av arcoiris Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Jeg får ikke opp noe større bilde enn den lille vist i posten... Ser fint ut, men vanskelig å bedømme så lite:P Står største blenderåpning nederst, men f/11 øverst.. hvilket objektiv var dette? Endret 25. desember 2007 av The_Lobster Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Vanskelig å bedømme et såpass lite bilde, men det ser ut til å være for mørkt. Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg tviler på at skyggen fra hånden din egentlig var så stilig å få på bildet. Du kan si det til deg selv så mange ganger du vil, men jeg tror det hadde vært bedre uten. Få opp et litt større bilde så vi kan se bedre. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Oyy, skal prøve å få større bilde.. Rart, det var stort i sted. Jeg har en Tamron 70-300 mm Tele Macro linse. Den blenderåpningen er alltid størst med mindre jeg endrer den manuelt, men det har jeg ikke prøvd noe serlig. Det er mulig bilde hadde blitt bedre men jeg tror at et hus hadde komt med på bilde da om jeg ikke husker feil. EDIT: Har fått til større bilde nå Håper på noen komentarer nå Endret 26. desember 2007 av arcoiris Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det var faktisk ikke så forferdelig, siden det fungerte som en innramming av bildet. Men det er nok ikke en teknikk man skal trene seg med tror jeg Ellers liker jeg overgangen til det mørke i bildet, den er gradvis og det passer bra. Bildet skiller seg dog ikke veldig fra de fleste, og mange har nok sett dette før. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Jeg synes bildet er bra. Det viser at du er i stand til å tenke alternativt. Hånden lager en fin ramme som er ujevn, og slik liker jeg. Motivet er passe diffust, noe jeg også liker. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Takk for svar Egentlig så holdt jeg hånden sånn for at solen ikke skulle lage sånne sollys flekker, så kom det vist en skygge med og det ble ganske stilig da. Hadde sikkert ikke egentlig trengt å holde hånden sånn i det hele tatt. Solen hadde jo gått ganske så langt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå