Gå til innhold

BK: Himmel, trær og fjell i solnedgang

Mrs.Riot

Anbefalte innlegg

Flere bilder av himmelen i dag. Syns den var så fin. Det svarte på høyre side er vell hånden min tror jeg, eller skygge fra hånden min, men jeg syns det var stilig jeg :p

EXIF:

f/11

eksponering 1/640 sek

ISO-100

Brennvidde 70mm

Største blenderåpning

Julen2007%20131.JPG-for-web-large.jpg

Endret av arcoiris
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oyy, skal prøve å få større bilde.. Rart, det var stort i sted.

Jeg har en Tamron 70-300 mm Tele Macro linse. Den blenderåpningen er alltid størst med mindre jeg endrer den manuelt, men det har jeg ikke prøvd noe serlig.

Det er mulig bilde hadde blitt bedre men jeg tror at et hus hadde komt med på bilde da om jeg ikke husker feil.

EDIT: Har fått til større bilde nå ;)

Håper på noen komentarer nå

Endret av arcoiris
Lenke til kommentar

Det var faktisk ikke så forferdelig, siden det fungerte som en innramming av bildet. Men det er nok ikke en teknikk man skal trene seg med tror jeg :D

Ellers liker jeg overgangen til det mørke i bildet, den er gradvis og det passer bra. Bildet skiller seg dog ikke veldig fra de fleste, og mange har nok sett dette før.

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

Egentlig så holdt jeg hånden sånn for at solen ikke skulle lage sånne sollys flekker, så kom det vist en skygge med og det ble ganske stilig da. Hadde sikkert ikke egentlig trengt å holde hånden sånn i det hele tatt. Solen hadde jo gått ganske så langt ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...