MoozeBlaster Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Man kan få prostatitt av å drive på slik Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Åja, tørrpuling er berre best Skikkeleg deilig! Syns faktiskt de e mykje bedre en vanleg sex, same med kjæresten Lykke til vidare! Endret 12. februar 2008 av tharshan Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er forsatt vondt å bli stoppet av tøy. Jeg mener, det blir et jævlig hardt press på penishodet når man gjør sånn :/ Lenke til kommentar
KrabiKrabong Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Åja, tørrpuling er berre best Skikkeleg deilig! Syns faktiskt de e mykje bedre en vanleg sex, same med kjæresten Lykke til vidare! Tydeligvis mange flere som liker dette. Til alle dere andre som liker det: Hvordan pleier dere å gjøre det? Hva slags stillinger er best til tørrpuling synes dere? hvor mye (eller lite) klær har dere på dere? artig å vite slike ting. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvorfor er du så redd for at du er unormal? Det er da godt og dama di syns at det er godt, hva faen er problemet? Beklager, men jeg er bare så lei disse "... er jeg unormal"-trådene. Lenke til kommentar
KrabiKrabong Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Hvorfor er du så redd for at du er unormal? Det er da godt og dama di syns at det er godt, hva faen er problemet? Beklager, men jeg er bare så lei disse "... er jeg unormal"-trådene. Hvis du er så lei, så la vær å klikke deg inn på slike diskusjoner da. Værre er ikke det. Det er liksom en grunn tll at jeg unngår å åpne en tråd som f.eks heter "er jeg homo?" Nå tilbake til mitt forrige spørsmål: Tydeligvis mange flere som liker dette. Til alle dere andre som liker det: Hvordan pleier dere å gjøre det? Hva slags stillinger er best til tørrpuling synes dere? hvor mye (eller lite) klær har dere på dere? artig å vite slike ting. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Hvis du er så lei, så la vær å klikke deg inn på slike diskusjoner da. Værre er ikke det. Det er liksom en grunn tll at jeg unngår å åpne en tråd som f.eks heter "er jeg homo?" Det finnes folk som knuller trær... Såklart du er normal!! Lenke til kommentar
KrabiKrabong Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2008 Det finnes folk som knuller trær... Såklart du er normal!! Såpass mye har jeg allerede forstått. Nå vil jeg vite mer om de andre som driver med "tørrpuling". Interessant å vite hvordan forskjellige folk pleier å gjøre det. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 jeg har aldri prøvd dette selv, men det virker faktisk ganske pirrende siden klær og slikt må gi til fantasien... dette må jeg nesten prøve ut ^^ Lenke til kommentar
fgr Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 jeg har aldri prøvd dette selv, men det virker faktisk ganske pirrende siden klær og slikt må gi til fantasien... dette må jeg nesten prøve ut ^^ det funker bra som forspill når du er trøtt og egentlig bare vil sove mens dama di vil. blir vått uten at du egentlig trenger å gjøre noe. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Kanskje det er derfor så mange jenter ikke kommer under sex også. Hjernen og kroppen deres er vant med orgasmen og fremgangsmåten når de onanerer, så når de har sex, skjer det på en annen måte. Så selv om de har det deilig, er det noe som ikke er som det "skal", og da funker det ikke? Lenke til kommentar
KrabiKrabong Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Hehe det er i alle fall en fantastisk måte å starte dagen på. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg tørrpulte senga mi før jeg fant ut hvordan den vanlige måten var å onanere jeg. Etter å ha vel tørrpult et år, ble jeg fortalt om den vanlige måten å onanere på. Jeg klarte ikke å få utløsning med den vanlige måten. Dette var litt rart, men det var vel pga. at kroppen min var vant til å gjøre det på denne måten. Tenkte ikke mer på det, men så kom jeg til denne siden: http://healthystrokes.com/ Så nå runker jeg på vanlige måte, det er dritdigg å tørrpule, men jeg gjør det ikke. Har hørt fra den siden at personer som har tørrpult/runket at de ikke fikk utløsning ved å knulle, så dette fortsetta jeg ikke med.... OMFG, har det samme problemet... Hvordan løste du det? Lenke til kommentar
Thommisen Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvordan er det man gjør tørrpuling med senga? Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 I begynnelsen av puberteten så tørrpulte jeg ballonger, ballongen så ikke ut etter en uke med daglig jokking! Siden jeg har litt erfaring så kan jeg si hvordan jeg ville tørrpult senga mi Tror jeg ville tatt sengen på sengekanten, med en fot i sengen og den andre på gulvet og så jokket løs Lenke til kommentar
Thommisen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 I begynnelsen av puberteten så tørrpulte jeg ballonger, ballongen så ikke ut etter en uke med daglig jokking!Siden jeg har litt erfaring så kan jeg si hvordan jeg ville tørrpult senga mi Tror jeg ville tatt sengen på sengekanten, med en fot i sengen og den andre på gulvet og så jokket løs Tok du penisen inn i ballongen da? Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nei, blåste opp en ballong og knyttet den igjen. hadde boxer på og jokket i vei. Lenke til kommentar
Thommisen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nei, blåste opp en ballong og knyttet den igjen. hadde boxer på og jokket i vei. Så man bare jokker i vei på sengen? og på ballongen? Veit du om andre ting som går an å bruke også? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '10' innlegg slettet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Karoline! Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg ser tørrpuling som normalt. Har selv prøvd det og synes det er veldig godt. Opphissende og deilig å "gnugge" på hverandre i behagelige stillinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg