Gå til innhold

Hvilke prosesser/oppgaver kan deaktiveres i Vista?

Anbefalte innlegg

Jeg søker etter noen Vistakyndige her inne som vet om, eller vet om det finnes en liste der ute. En liste som forteller hviken ting som Vista har kjørende i bakgrunnen hele tiden, eller som er planlagt å starte på bestemte tidspunkt. Vi har jo windows update, som søker etter oppdateringer på bestmte tidspunkt, windows defender, windows sikkerhets- og gjenopprettingssenter, og sikkert mange flere.

Jeg er da ute etter hvilken jeg kan deaktivere, og hvor mange det finnes som jeg ikke har funnet så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg søker etter noen Vistakyndige her inne som vet om, eller vet om det finnes en liste der ute. En liste som forteller hviken ting som Vista har kjørende i bakgrunnen hele tiden, eller som er planlagt å starte på bestemte tidspunkt. Vi har jo windows update, som søker etter oppdateringer på bestmte tidspunkt, windows defender, windows sikkerhets- og gjenopprettingssenter, og sikkert mange flere.

Jeg er da ute etter hvilken jeg kan deaktivere, og hvor mange det finnes som jeg ikke har funnet så langt.

kjør: Services.msc

Det meste er ganske selvforklarende. Om det er noe du lurer på kan du bare google på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...