Mbn93 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg skal ta opp spilling fra PC-en min med CamStudio, men når jeg trykker "record from speakers", får jeg meldingen: "WaveOutGetSelectControl () failed." Noen som kan hjelpe meg? Det går å filme med camstudio men ikke lyden. PS: Jeg har Vista maskin. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 CamStudio er ikkje heilt kompatibelt med Vista endå, og eit Google-søk viser at fleire andre har hatt dette same problemet. Du kan prøve dette som eg fann i ein kommentar til ein Youtube-video. Usikker på om det er akkurat det same problemet, men det skader vel ikkje å prøve: open cam studio. select options>audio options>audio options for speakers. Then u click "Manual Search" after searching, turn up your speaker really loud so u could hear the tone. When u hear a tone, press ok when it ask u to. After that go to option and "check record audio from speakers" and thats all Om du ikkje finn ut av det kan du prøve å spørre på Camstudio-forumet. Det er kanskje ikkje so veldig mykje aktivitet der for augeblikket (det er ganske nystarta), men det kan no vere du får noko tips der. Lenke til kommentar
Mbn93 Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 CamStudio er ikkje heilt kompatibelt med Vista endå, og eit Google-søk viser at fleire andre har hatt dette same problemet. Du kan prøve dette som eg fann i ein kommentar til ein Youtube-video. Usikker på om det er akkurat det same problemet, men det skader vel ikkje å prøve:open cam studio. select options>audio options>audio options for speakers. Then u click "Manual Search" after searching, turn up your speaker really loud so u could hear the tone. When u hear a tone, press ok when it ask u to. After that go to option and "check record audio from speakers" and thats all Om du ikkje finn ut av det kan du prøve å spørre på Camstudio-forumet. Det er kanskje ikkje so veldig mykje aktivitet der for augeblikket (det er ganske nystarta), men det kan no vere du får noko tips der. Takk for svar, skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå