Triiiip Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 I går gikk det helt fint men i dag så "søker" den usb dingsen som står i PS3en etter gitaren. Men de finner liksom ikke hverandre. Har trykket på PS knappen på gitaren og på den usb dingsen... Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Prøv å putt inn usb dingsen og så trykker du på ps3 knappen på gitaren kun en gang.. så skal de finne hverandre.. unødvendig å trykke på usbdingsen(i allerfall i mitt tilfelle). Prøv å skifte batterier i gitaren hvis det ikke fungerer Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Akkurat prøvd det. Det fungerer enda ikke. Utrolig leit, må dra til Elkjøp til torsdag å bytte det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Akkurat prøvd det. Det fungerer enda ikke. Utrolig leit, må dra til Elkjøp til torsdag å bytte det. Fikk GH3 til jul. Har ikke opplevd samme problem som deg, har et litt annerledes problem og det er at "stringknappen"(eller hva den kalles) henger seg opp, noe som er veldig irriterende. Så slik jeg har fortstått det så har det vært mye problemer med disse gitarene til GH3, leit. Håper jeg selv får bytta min gitar inn i ny. Lenke til kommentar
aspire86 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 trykk på guitaren og den usb dingsen samtidig da skal dei finne hverandre, det virket for meg. opplevde også dette problemet Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 trykk på guitaren og den usb dingsen samtidig da skal dei finne hverandre, det virket for meg. opplevde også dette problemet Prøvde det og. Får det enda ikke til. Må vente enda et døgn jeg da for å få byttet den. Vet ikke hva jeg kommer til å gjøre om de ikke har flere inne på lager ass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå