Gjest nupp Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg sliter med en masse "nupper" på skuldre og rygg. Hva kan det skyldes? Hvordan kan man få bukt med dem? Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener med "nupper", men det er små prikker fylt med en slags kvisemasse. Likevel vil jeg ikke si at de faller inn under kategorien kviser. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Du vil kanskje ikke det, men det er nok kviser. Kjør på med en behandling. Men dra til lege først. Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Jeg hadde noe lignende på overarmene mine i alle år (men var som du beskrev ikke noe jeg vil kategorisere som kviser), før det plutselig ble borte av seg selv Men tror du kan kjøpe en slags skrubb som du bruker i dusjen elns, også smøre dem inn med en krem etterpå.. (Vet ikke hva produktet heter, ei venninne av meg som hadde brukt det). Men du kan jo alltids spørre på apoteket;) Lykke til! Endret 25. desember 2007 av Loveboat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå