Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Sjenert blære, hvordan få vekk?

Gjest Gust45

Anbefalte innlegg

Hmm det har seg slik at jeg har "sjenert" blæra, sliter eks. vist det er offentlig toalet og bare 1 og jeg vet at dere står folk ute å venter(gjelder også fly!) så får jeg ikke gjort det jeg skulle. gjelder også familie ELLER hjemme ,bare jeg vet at det står noen å venter, eller jeg hører noen kommer mot badet så spærer det seg.

Forferdlig plagsomt.

Bare så vit jeg for til å gå på do hos dama mi, er jo enda værre da, bare det er folk i nærheten da så stopper det helt.

Er sikkert noe oppe i hode eller noe.

Men noen som vet hvordan jeg kan få bort dette problemet?

Tusen takk for svar:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke akkurat hva det er du er redd for.. men hvis det er lyden elns så kan du alltids ta papir i doen før du gjør ditt fornødene så demper du lyden betraktelig :)

Eller så kan du jo bare prøve og omstille hjernen og tenke at det er 100% naturlig, og at absolutt alle gjør det;)

Endret av Loveboat
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 1 år senere...

Jeg har akkurat samme greia. Det er fysiologisk, men har sitt opphav i det psykiske. Hos meg er det imidlertid så ille som det kan bli. Står jeg ved et pissoar midstream, og det kommer noen inn på toalettet, kuttes strålen tvert. Denne PC-muskelen spennes rett og slett som en refleks, og da kan jeg bare glemme å fortsette. Da blir det å forlate pissoaret med "halen" mellom beina, og å gå inn på avlukket.

Det som er litt morsomt, er at jeg kan knytte denne lidelsen opp mot en konkret "traumatisk" hendelse. Jeg hadde aldri problemer med dette før jeg som 8.klassing i det Herrens år 2002, deltok på Tine-stafetten. Jeg husker jeg skulle ta en tur på toalettet, hvorpå det som møtte meg var to pakistanske gutter som sto på hver sin ytterkant av det 3 meter brede stålpissoaret. Jeg stilte meg mellom dem, tok penis i høyrehånden og presset på. Så la jeg merke til at de to guttene stønnet av det som ubehagelig nok var seksuell tilfredsstillelse. Jeg tittet meg til hver av sidene, og der sto begge lent mot pissoarveggen, og presset det nakne penishodet hardt mot det kalde rennende stålet.

Resten er historie ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...