RS2000 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Emne sier det meste. Helt plutselg begynte harddisken å bråke mer enn vanlig. Harddisken er en IBM 120GXP på 120 GB, 2 MB Cache. Fikk den igjen på garantien, siden min forrige IBM (samme moddel) gikk i vasken. Ellers fungerer harddisken helt fint, det er bare de ulydene som beskymrer meg. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 hmm... ligner på et problem som jeg akkurat har nå med samme disk bare en 80gigg utgave... vet ikke hva det kan være, men er du sikker på at det er HD? kan jo komme fra vifter... Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Harddisken satt vel ikke ordentli i. Klappen til fronten på kabinettet, og lyden ga seg. :wink: Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det som bør skje er vel at du tar en backup om du har viktige data. Min gamle IBM disk laget ulyder noen dager, så sluttet ulydene og disken fungerte fint i månedsvis, men så en dag var det slutt. Bad Sectors over hele disken. Last ned IBM sitt diagnoseprogram, kanskje det kan stille en diagnose, og gjør det det, så har du et sterkt kort en eventuell garantisak. Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Har hatt to IBM disker. (45GXP og 60GXP eller noe sånt) BEGGE to startet å lage ulyder, for deretter å dø på meg. Mistet masse data begge gangene. Har nå gått over til WD disker, og disse har vært meget snille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå