John-Abruzzi Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Heisann... Broren min har kjøpt og brukt en pc (dell) i australia, den har innebygd nettverkskort. Men hva må til for å fa den til å koble seg til nettet vi har her hjemme ? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ingenting i veien med interenttet, det er bare du som ikke klarer å koble deg på Ps! har du litt mer info om dataen? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Hehe, ja jeg vet det bare er min mangel på kunnskap om "nettverkskobling" som gjør det Ikke mer enn at det er en bærbar dell pc med innebygd trådløst nettverkskort... EDIT: det står inspiron 6400 på pcen ser jeg Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 har du trådløst nettverk? Da er det bare å åpne programmet for å søke opp nettverk som er i rekkevidde, og se om du finner det... Om dere har vært flinke og kryptert nettet, må man også ha passord. Dette vet personen som satt opp det trådløse nettet.. Ikke trådløst nett? Nei, da må du bruke kabel (tp-kabel, kjøpes på clas ohlson, elkjøp, etc) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå