Gå til innhold

Path of neo på ps3(pal)

master_al

Anbefalte innlegg

Hei!

Bare lurte på om noen har prøvd The Matrix path of neo på ps3 med sine ps2 egenskaper?

Har tenkt å kjøpe det for 79 kr på playx.no, så greit å vite om jeg må finne fram ps2en igjen :p

Men står ingenting om den på backward comptiable siden til sony, men så har nå ikke den blitt

oppdatert siden 1.8 da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg er matrix fan så jeg digget det enormt, har spilt det om og om og om igjen, vurderer å sette meg ned med det igjen :) Man får oppleve alle kule scenene fra filmene. Starten er litt treg men når du begynner å utvikle deg holy shit da blir det ENORMT gøy :)

Spillet har uten tvil beste slåssingen av noen spill, det er så logisk :)

Lenke til kommentar
Vel jeg er matrix fan så jeg digget det enormt, har spilt det om og om og om igjen, vurderer å sette meg ned med det igjen :) Man får oppleve alle kule scenene fra filmene. Starten er litt treg men når du begynner å utvikle deg holy shit da blir det ENORMT gøy :)

Spillet har uten tvil beste slåssingen av noen spill, det er så logisk :)

Er også stor fan av filmene, og så faktisk Matrix 1 på hd dvd idag :p

Så er helt sikker på at jeg vil elske spillet, håper bare det virker på ps3 :)

Lenke til kommentar

Jeg har testa det på ps3, det er en stund siden nå, men da jeg gjorde det gikk ikke alt helt som det skulle. Det som var problemet var at grafikken ofte ble helt ødelagt og du kunne se pixler flytende løs rundt på skjermen og ofte så forsvant teksten. Det ble ikke umulig å spille, men det funker ikke helt perfekt på ps3 dessverre :( synd for det er ett kongespill.

Lenke til kommentar
Jeg har testa det på ps3, det er en stund siden nå, men da jeg gjorde det gikk ikke alt helt som det skulle. Det som var problemet var at grafikken ofte ble helt ødelagt og du kunne se pixler flytende løs rundt på skjermen og ofte så forsvant teksten. Det ble ikke umulig å spille, men det funker ikke helt perfekt på ps3 dessverre :( synd for det er ett kongespill.

Okei, virker i det minste. Men for alt vi vet, kan det ha blitt bedre etter de nyeste oppdateringene :)

Lenke til kommentar

Okei, virker i det minste. Men for alt vi vet, kan det ha blitt bedre etter de nyeste oppdateringene :)

For håpe det, heldigvsi når jeg spilte var det ikke no lagg eller hang ups, men det så ikke så pent ut da :p

Lenke til kommentar

For håpe det, heldigvsi når jeg spilte var det ikke no lagg eller hang ups, men det så ikke så pent ut da :p

Men har du prøvd det på PS2 da, slik at du vet at det faktisk egentlig er bedre sånn egentlig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...