Snagga Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei. Z-5500 annlegget mitt spiller bare musikk i front høytalerne og sub, ikke i center og back. Har prøvd masse rart, bruker bare det integrerte lydkortet i hovedkortet mitt. Det rare er at det har funka før. Takker for svar =) Mvh snagga Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg får bare lyd i høyre fronthøytaler jeg, men i begge bakre også. Mangler center og venstre front. Jeg bruker også integrert lydkort, så det er helt sikkert det som gjør det. Får sikkert ikke stilt det inn skikkelig for alle høytalerne virker når jeg trykker på test! Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg får bare lyd i høyre fronthøytaler jeg, men i begge bakre også. Mangler center og venstre front. Jeg bruker også integrert lydkort, så det er helt sikkert det som gjør det. Får sikkert ikke stilt det inn skikkelig for alle høytalerne virker når jeg trykker på test! når jeg bruker test så ''skurrer'' det i alle høytalerne akkuratt som det skal. så det ekke no gærnt med lydkortet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Du trenger 5.1 lydkilde for å få 5.1 lyd. Prøv å se på en DVD med 5.1 lyd for å høre om det kommer i alle høytalerne. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Som det blir sagt over her, så trenger man en 5.1 lydkilde for å få lyd i alle fem høytalerne. Subwooferen spiller uansett. Du kan spille musikk i både front- og bak-høytalerne ved å bruke Stereo x2-funksjonen på kontrollenheten til Z-5500. Lenke til kommentar
Snagga Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Som det blir sagt over her, så trenger man en 5.1 lydkilde for å få lyd i alle fem høytalerne. Subwooferen spiller uansett. Du kan spille musikk i både front- og bak-høytalerne ved å bruke Stereo x2-funksjonen på kontrollenheten til Z-5500. TUSEN TAKK!!!!!! =D=D=D=D Nå funker det som en kule =D=D=D tusen takk igjen mvh snagga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå