abs Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei, en kompis å jeg skal spille mario party 8, men vi slitter med å få connecta begge kontrollene. den enne funker, men vi får ikke nr 2 til å funke. noen som kan si hvordan det skal gjøres på forhand takk. =) Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Huska du å synkronisere den etter at du kjøpte den? Lenke til kommentar
abs Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Huska du å synkronisere den etter at du kjøpte den? hmm. tror ikke det i såfall hvordan gjør jeg det. er litt nuub ;p Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Huska du å synkronisere den etter at du kjøpte den? hmm. tror ikke det i såfall hvordan gjør jeg det. er litt nuub ;p Trykk sync knappen på både wiimoten og wii'en samtidig elns. Det står i wii-håndboken. Lenke til kommentar
abs Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Huska du å synkronisere den etter at du kjøpte den? hmm. tror ikke det i såfall hvordan gjør jeg det. er litt nuub ;p Trykk sync knappen på både wiimoten og wii'en samtidig elns. Det står i wii-håndboken. Men når jeg spiller wii sports så funker begge kontrollene. funker den i wii sports selvom jeg ikke har synkronisert den ? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 ja wii sports kan oppdage nye kontrollere uten at de er syncet, men andre spill kan ikke det. trykk sync knappen på wiien og på remoten samtidig når du står i hovedmenyen til wiien, og da skal du få opp en ny pointer på skjermen når du sikter med den andre kontrollern Lenke til kommentar
abs Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 ja wii sports kan oppdage nye kontrollere uten at de er syncet, men andre spill kan ikke det. trykk sync knappen på wiien og på remoten samtidig når du står i hovedmenyen til wiien, og da skal du få opp en ny pointer på skjermen når du sikter med den andre kontrollern nice.. takker Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hva er sync knappen på wii remoten? Lenke til kommentar
Muraren Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 sync knappen er der som batteriene er! ein liten rød knapp! Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 sync knappen er der som batteriene er! ein liten rød knapp! Fant det ut sekundet etter jeg posta her ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå