thomastheman Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg ønsket meg Logitech Z-5500 og var heldig og fikk det:) Har montert opp alt og bruker de analoge ledninger som følger med. Problemet er at når jeg feks hører musikk (Bruker Winamp), så kommer det kun lyd de to bakre, høyre front høyttaler og sub'en da. Hvorfor gjør det det? Det er mulighet til å teste om høytalerne virker ved hjelp av fjernkontrollen og da kommer det lyd i alle høytalere så alle virker jo. Jeg har ikke noe lydkort, har satt ledningene rett inn i hovedkortet, men har bestilt et lydkort (Creative SB X-Fi XtremeGamer, link nederst) så jeg håper kanskje det få fikset det? Bør jeg bytte til digital koaksial forbindelse for å få best utav anlegget? Og hvis jeg bør, passer den digitale ledningen med lydkortet jeg har bestilt? Takker for alle svar! Link til lydkort: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326406 Lenke til kommentar
hqonline Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg tror feilen ligger på oppsettet av de 3 portene du bruker på hovedkortet. Jeg har også Z-5500 og har koblet til en pc og bruker de samme analoge kablene. Jeg måtte inn på driver-programmet for lydkortet og velge at jeg skule bruke 5.1 høytalere. Da endrer oppsettet seg til de utgangene du er koblet til og lyden skal bli rett ut i høytalerene. Jeg har også integrert lydkort på hovedkortet så dette burde funke for deg også. Evt. last ned nye drivere til lydchipen som er på ditt hovedkort. Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg har endret innstillingene til 5.1 på innstillingene i det integrerte lydkortet, men får fremdeles ikke lyd i venstre front høyttaler! Noen andre tips? Har du lyd på alle høytalerne når du hører musikk og sånt? Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har faktisk ett lignende problem bare at det er min senterhøytaler som ikke fungerer... Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Har faktisk ett lignende problem bare at det er min senterhøytaler som ikke fungerer... Hvilket lydkort har du? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har du satt i kablene i riktige hull? Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Har SoundBlaster X-Fi Xtreme Audio som er innebygd i MSI P6N Diamond Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå