anietsoj Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Fått gavekort til jul som selvfølgelig blant annet skal gå til nytt spill =) Denne gangen skal jeg være litt mer forsiktig, og ikke bare kjøpe det som ser best ut på coveret. Ingenting verre enn å bli dødsskuffa etter og ha brukt 400kr på et nytt spill. Det lærte jeg etter 2-3 ganger.. Så, erfaringer fra dere? Gode spill som det er lagt litt tanke i, med stemning. Halo 2 likte jeg veldig godt, spesielt også pga flotte scenario og god historie. Spillet skal i utgangspunktet være ikke-online. Takk Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kommer litt ann på hva du har inni boksen din. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Ja, det glemte jeg å nevne.. Er ikke særlig hardt, Geforce 7600GT, Pentium 4, 1gb ram.. Skjønner det er mye som er utelukket, men grafikk er ikke nødvendigvis det viktigste. Halo2 funker, og det er jo et av favorittspilla! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 da kan vi nok glemme crysis og bioshock... muligens cod4 også Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Cod4 er vel tøffere end Bioshock? Kan vel egentlig utelukke de fleste nyere spill. Endret 25. desember 2007 av Neppe Lenke til kommentar
cFc Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Vet ikke med prossesoren, men COD4 skal funke med litt lav oppløsning og low på graphics, og da får du en finfin online del også. Minstekravene til COD er litt merkelige, det står at du trenger en dualcore prossesor med minst 1,8 ghz, men jeg har Intel T5250 med 1,5 ghz og ser ikke antydning til hakking på medium grafikk på laptopen min. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Cod4 er vel tøffere end Bioshock? Kan vel egentlig utelukke de fleste nyere spill. ..men du har ikke noen råd da? Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Spillet kan selvfølgelig også være i sport/motor-kategorien. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Cod4 er vel tøffere end Bioshock? Kan vel egentlig utelukke de fleste nyere spill. Trenger ikke å kjøre på ultra high for å spille vettu Selv sitter jeg på følgende specs: Amd 64 3700+ 2,2Ghz 7600GT 1024MB ram Har dog ikke prøvd bioshock eller cod 4, men tviler på at det blir noe problem om man skrur ned grafikken. Spiller lotro på ultra high, flightsim X på medium/high, two worlds på medium/high. De beste hadde jo vært å laste ned demo for å sjekke om spillene kjører bra på pcen. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Det med demoer var en god idè Men jeg vil riktignok fortsatt ha noen forslag, så jeg ikke bruker flere timer på å laste ned noe som kanskje ikke er aktuelt i det hele tatt. Forslag, bortsett fra Bioshock og Crysis? Et godt luftkrigsspill kunne friste, noen gode av disse for tiden? Endret 25. desember 2007 av anietsoj Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Personlig synes jeg Live For Speed har det lille ekstra. www.lfs.net Ikke den beste grafikken, men det mest realistiske bilspillet etter min mening. Ellers er jo Call of Duty å anbefale, funket som rakkern på PCn min, specs i sigen. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Du kan jo kjøpe Call of Duty 2, hvis 4 er for bra for PC-en din... Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Du kan jo kjøpe Call of Duty 2, hvis 4 er for bra for PC-en din... Støttes! Call of duty 2 må være favoritt-krigsspillet mitt til pc Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) dobbelpost, kan slettes Endret 25. desember 2007 av Anti LFC Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) kan slettes. Endret 25. desember 2007 av Anti LFC Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Du kan jo kjøpe Call of Duty 2, hvis 4 er for bra for PC-en din... Støttes! Call of duty 2 må være favoritt-krigsspillet mitt til pc Trippelpost med mellomrom? xP Takk for tipset, men av en eller annen grunn har jeg aldri vært veldig glad den type krigsspill! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 CoD4 Kanskje du burde ta deg tid til å lese før du svarer Hva med f.eks Enemy Territory, tror ikke det krever sånn alt for mye. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Hmm, det virket som et godt alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå