Janerikn Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hey! Fikk wii til jul, men har litt problemer med å finne ut kor eg skal plassere sensor baren. Den står oppe på TV'n til vanlig, og å spille Wii sports funker fett til det. Men når eg er i menyen og sånn, så hopper pekeren, eller bare plutselig blir borte når eg fører den over til den andre halvdelen av skjermen. Så om eg f.eks holder Wiimoten ett sted i luften, så hopper den og blir borte av og til, og om eg flytter den 50cm ned så funker den helt fint. Dette er ekstremt irriterende, så noen som har en løsning? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 sett den under tven... legg den på tvbordet... Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 TV'en blokkerer da, sitter ganske nærmt. 2.5m ca. Noen andre løsninger? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 prøvd forandre sensitiviteten på den? litt usikker på problemet ditt.. men hadde noe hopping selv, hjalp og sette ned(eller opp.. ) sensitiviteten Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 prøvd forandre sensitiviteten på den? litt usikker på problemet ditt.. men hadde noe hopping selv, hjalp og sette ned(eller opp.. ) sensitiviteten Wow, når eg skrudde sensitiviteten på fult funket det helt fint Tusen takk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kanskje ikkje aktuelt for deg, men dersom du har lyskilder i nærheten av sensorbaren kan disse påvirke nøyaktigheten til pekeren, og regelrett ødelegge spillopplevelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå