L4r5 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 vanskelig situasjon du er i. Helt ærlig så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort om det gjaldt meg Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Prognatus: Dette er første gang jeg er aktiv i en tråd, så tenkte ikke at det var viktig med direkte svar siden bare et fåtall hadde svart, beklager. Du har nok helt rett i det du sier. Men det jeg prøver å forklare er at vi har et helt utrulig åpent forhold. Presentasjonsangst og det å ikke slappe av er ikke problemet. Tusen takk for svar Endret 9. januar 2008 av prada8 Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Håper virkelig det ordner seg og at dere finner en løsning på det. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ja, jeg kan bare oppfordre deg/dere til å utforske hva som funker for dere. Ikke vær redd for å prøve nye ting, og ting pleier å ordne seg. Lykke til! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Sex er ikke alt i et forhold. Hvis ikke du selv klarer å gi deg nytelse, hvordan skal andre klare det da? Mulig det er kroppen din det er noe galt med da.. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Tusen takk. Håper også at det order seg, og håper for all del det ikke er noe galt med meg Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hmm, du er ikke min samboer du? - Aldri gitt seg selv en orgasme - Snakker om alt - Tenner, men får ingen nytelse - Jeg er stor, du er stram (det er godt for meg, og noen ganger gir det meg skyldfølelse) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Det er ikke alle man fungerer like godt seksuelt med... vennligst utdyp dette. Noen klaffer helt supert seksuelt og "alt" er godt og man er i himmelen det meste av tiden. Det er akkurat som man her fysisk bygd for hverandre. Og så hjelper det om man har de samme forventningene og kan prate åpent om alt. Andre går det ikke like bra seksuelt, selv om kjemien er topp på alle andre områder. Lenke til kommentar
Gjest Guest_12345_* Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg klarer lage orgasme selv, men har ikke hatt sex enda. Er det slik at jeg vill kunne få orgasme ved sex da? siden jeg klarer lage det selv altså.. Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 (endret) Håper det order deg med deg og samboern din da. er glad jeg ikke har samme problem. Endret 11. mai 2008 av prada8 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg klarer lage orgasme selv, men har ikke hatt sex enda. Er det slik at jeg vill kunne få orgasme ved sex da? siden jeg klarer lage det selv altså.. Ja, det bør ikke være noe problem, men det kommer ikke helt av seg selv. Men det er ingen vits i å ta sorgene på forskudd, ta det som det kommer du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg