Redalon Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Som sagt, jeg fikk en gamermus til jul.. Nemlig denne;http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325855 nå lurer jeg på om jeg bør beholde denne, eller bytte mot en logitech? noen som har erfaringer med begge? synes sideknappene på denne var litt slarket, og at den var generelt stygg.. not that it matters. er villig til å legge til en hundrings for en anna Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Dette er jo den beste musa som finnes! Ja, knappene kan virke litt uvandte i forhold til mange andre modeller på markedet, men jeg er sikker på at du kommer til å elske denne om du velger og beholde den. Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hver sin smak. Liker du den ikke i første omgang er det bare å bytte den vel Fins PLENTY av mus for gamere ute på markedet, så alle skal klare å finne en de elsker fra første sekund Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Finnes mange bedre gamermus enn den. Microsofts beste er vel denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325859 Endret 25. desember 2007 av Vice Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Finnes mange bedre gamermus enn den. Microsofts beste er vel denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325859 Virker ikke som alle er enige med deg. Les hva kritikerne skriver nederst på siden! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Finnes mange bedre gamermus enn den. Microsofts beste er vel denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325859 Virker ikke som alle er enige med deg. Les hva kritikerne skriver nederst på siden! At alle er enige om samme ting er vel en umulighet. Nå skal jeg ikke uttale meg om selve bygge-kvaliteten på musa er dårlig, men i uavhengige tester scorer(scoret) den meget bra da den kom ut. Lenke til kommentar
Molbo Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Habu musen er vel det dårligste av hardware Microsoft har vært med på. Den varer fra 2 uker til et halvt år i gjennomsnitt. Jeg har et par venner som har den og alle deres er død. Min Habu mus har faktisk fungert i nesten et år nå da, men døden er nær kan jeg tenke meg. Musen jeg hadde før Habuen var en Microsoft IntelliMouse Explorer og den var god i flere år. Jeg hadde beholdt musen du fikk Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kjøp Fatal1ty musa..den er det ingen som slår til gaming... Verdens beste gamer bruker denne Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Kjøp Fatal1ty musa..den er det ingen som slår til gaming...Verdens beste gamer bruker denne Dårligste argumentet jeg har hørt. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nå må dere gi dere. Det er en grunn til at Microsoft gjenstartet produksjonen av MS 3.0. Jo nemlig, fordi det har blitt kåret til verdens mest kjøpte og beste gamingmus. Har den musen selv, og er meget fornøyd. Denne musen er også billig, og har alltid vært det i motsetning til f.eks. Razer sine muser til snart 600,- per stykker. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Om man virkelig vil ha ei mus som yter bra (hardwaremessig) bør man kjøpe Razer Deathadder eller Razer Lachesis. Det er pr. dags dato de to beste musene når det gjelder avlesing i rask hastighet, osv. Men det er dermed ikke sagt at dette er en mus som du liker. Mus er en smakssak (Som noe annet også ), men hardwaremessig er de to de desidert beste. Har kilder, men orker ikke lete nå. Kan dog finne om det virkelig er nødvendig Endret 25. desember 2007 av Zevs. Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 25. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2007 Mange gode svar Og det hjelper litt ^^ Men personlig liker jeg logitech sine litt bedre.. er det bedre å bytte mot en MX518? har ikke prøvd den jeg fikk, så er det noen som har prøvd begge de to? Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 har hatt alt fra 3.0,518,510,razer copperhead, og diamondback. habu, og logitech 310 må si at jeg liker 3.0 og 518 veldig bra, habu + razor, = muser som begyner og styre seg selv, og razer har for høy sens for de fleste, selvom man kan stille den ned, ble jeg alldrig helt happy. gå for 3.0 eller 518, da blir du happy tror jeg:) Lenke til kommentar
Asdt Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Logitech MX518 <3 Bra kvalitet og burde være bra nok til gaming med sensitivitets instillinger oppå musa. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Min IE 3.0 er inne i sitt 6 leveår snart.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Min IE 3.0 er inne i sitt 6 leveår snart.. Samme her. Lakken er slitt av der jeg trykker på venstre musetast, men ellers i topp form. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå