VaffelMaster Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jess! Da har jeg sluttet å røyke, har nå vært røykfri OG snusfri i ca 2uker. Men, jeg har fått et lite problem. Et sexliv som gikk fra å gjøres 2-3 ganger i uken har gått til 2-3 ganger per dag. Jeg føler at jeg aldri kan få nok. Er klar til innsats 10min etter akten. Dette gikk greit de 2 første dagene men etter dette har dama blitt sår og nå går det 2dager mellom hver gang. Jeg har også begynt å se mer rundt på damene på gata. Mekrer også at jeg er mer hissig. Før hadde jeg lunte, men det eier jeg ikke nå. Det er BANG så er alt bra i neste øyeblikk så BANG! Dette skjer heldigvis ikke ofte men det er noe jeg ikke greier å kontrolere, det koker inne i meg. Det føles rett og slett ut som om testosteronet har fått en skikkelig boost etter jeg har sluttet å røyke. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Om det er problematisk er det vel ikke verre enn å ta en prat med fastlegen din? Om noen kan hjelpe så er det legen. Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Dette er vel egentlig ikke så uvanlig. Røyking påvirker jo potensen, og nå som du har sluttet, begynner du å få den tilbake. Og de fleste som slutter pleier jo somoftest å være litt aggresive i begynnelsen, tipper dette vil forsvinne etterhvert. Uansett, grattis med røykeslutt. Etter 2 uker har du vel kommet over den verste biten, og nå blir det nok lettere å holde seg unna røyken. Bare ikke la deg friste, dumt å bli avhenging igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jaja, normalt det. Hormoner! offtopic: Måtte bare se litt på det ikonet Lenke til kommentar
VaffelMaster Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Takk skal dere ha for svar Er bedre humør nå enn 2-3 dager etter jeg hadde sluttet! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Grattis a! Er ikke alle som klarer det! Er vel ikke et minus at kukken står! =D Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 haha, bortsett frå lunteproblemet ditt er vel dette bare flott ^^ Sex-livet jevner seg vel ut etter kvert Det med lunte får du vel bare jobbe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå