Gå til innhold

Lyd hakker på Philips LCD

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte den 21.12.07 en Philips 32PFL7762D/12.

Prøvde den ut i dag, og ble enormt positivt overrasket. Det eneste som var problemet var når jeg koblet inn lyd...

Lyden hakker MYE! Og ille... Denne TV'en har 2.1 "surround", dermed en sub. på baksiden av skjermen.

Jeg har merket nå at lyden er rimelig ok på "10" i styrke (går opp til 100), men når man øker volumet, hakker det mer desto høyere volumet er.

Over 10 - Irriterende

Over 20 - Plagsomt

Over 30 - Ille

Over 40 - Kan ikke få med meg hva som skjer

Over 50 - WTF??? Lyden hakker nesten hele tiden.

For meg høres dette ut som problemer med forsterker eller noe sånt?

Men uansett. Hva tror dere dette kan være? Btw.. Denne TV'en har ikke jordingskabel som mange LCD'er, om det skulle telle noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Kjøpte den 21.12.07 en Philips 32PFL7762D/12.

Prøvde den ut i dag, og ble enormt positivt overrasket. Det eneste som var problemet var når jeg koblet inn lyd...

Lyden hakker MYE! Og ille... Denne TV'en har 2.1 "surround", dermed en sub. på baksiden av skjermen.

Jeg har merket nå at lyden er rimelig ok på "10" i styrke (går opp til 100), men når man øker volumet, hakker det mer desto høyere volumet er.

Over 10 - Irriterende

Over 20 - Plagsomt

Over 30 - Ille

Over 40 - Kan ikke få med meg hva som skjer

Over 50 - WTF??? Lyden hakker nesten hele tiden.

For meg høres dette ut som problemer med forsterker eller noe sånt?

Men uansett. Hva tror dere dette kan være? Btw.. Denne TV'en har ikke jordingskabel som mange LCD'er, om det skulle telle noe.

Tv-en din er nesten helt ny... Bytt den...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Har også merket at høyre høyttaler ikke virker i det hele tatt... out-of-the-box...

Har jeg rett på en splitter ny, eller sender de denne til reparasjon? Jeg har absolutt ikke lyst til å godta at en TV jeg nettopp har pakket ut skal til reparasjon liksom..

Butikken har rett å kreve at TV-en skal repareres, men kanskje de er fleksible på så nye produkter.

Lenke til kommentar
Har også merket at høyre høyttaler ikke virker i det hele tatt... out-of-the-box...

Har jeg rett på en splitter ny, eller sender de denne til reparasjon? Jeg har absolutt ikke lyst til å godta at en TV jeg nettopp har pakket ut skal til reparasjon liksom..

Butikken har rett å kreve at TV-en skal repareres, men kanskje de er fleksible på så nye produkter.

Småsprøtt at en TV ikke virker når den er helt ny.. Jeg syns ikke det blir riktig at de skal prøve å reparere en TV som aldri har fungert ordentlig.

Det er jo fabrikasjonsfeil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...